Rotor ve stator saclarında hasar oluşmuş ise,hem verim düşmesi olur,hem de daha fazla gövde ısısı
oluşur.Eğer,motorun yanmasına milin bloke olması ve koruma devrelerinin geç çalışması sebep olmuş
ise,süreye bağlı olarak rotor çubuklarında da erime meydana gelmiş ise,aynı basınç için daha fazla akım
çekebilir.Çok muhtemeldirki,sizin esas probleminiz budur.Yani,motorunuzun yanmasına sebep olan olay,rotor çubuklarınızdan bazılarının erimesine sebep olmuştur.Bu arızayı klasik metotlarla tespit etme-
niz zordur,bunun özel ölçü aleti vardır ve onunla ölçülmesi gerekir.Benim tavsiyem,orijinal motor firma-
sından rotor temin ederek çalışmaya devam etmenizdir.Aksi takdirde,arızalar artarak devam edecektir.