Motorunuzu boşta değil,fakat yükte iken devreden çıkaran bir neden mevcuttur.Termik röle devrede varsa eğer,bu rölenin motorun yükteyken kaldırabileceği akım(Amperaj) değerinde seçilip seçilmediğini denetlemenizi öneriyorum.Çünkü anormal mekanik zorlanmalarda,motor olması gerekenden fazla akım çekeceğinden termik atar.Termik röle yoksa,kumanda panosundaki motor bağlantı noktalarını,motor üzerindeki bağlantıları,tek tek test edip gözden geçirmenizde büyük yarar görüyorum.KAR bağlantılarının, nizami(Olması gerektiği gibi) yapıldığından,mevcut olan gerekli şema ve proje çizimlerinden kontrol etmenizde de fayda var gibi geliyor.Motor yükteyken(Kayışla bağlıyken)ayrıca kaç amper çekiyor,bir klampmetre(Akım ölçer) ile de,bu akım değerini bir ölçün,normal değerlerinde mi,yoksa yüksek mi,öncelikle bunu,motora giren her bir faz için(3 fazlı ise) ayrı ayrı tespit edin.Akım değerlerinden(Eğer motor devre dışı kalmadığı sıralarda rahatça,uygun şekilde ölçebilirseniz),mekanik zorlanmada,şayet sonradan gelişmiş sürpriz bir durum bulunuyorsa(Motor veya makina aksamındaki herhangi bir rulmanın bozulması,parçanın kopup sürtünmesi,vb.), rahatça anlayabilirsiniz.Kolay gelsin.