30 KW MOTOR BAĞLANTI SORUNU

aksoylar

Üye
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
271
Puanları
1
Yaş
39
48 oyuk /// eşit adım 1-13 dört renk 6 grup olacak şekilde sardık, gabari olmayan bu motorumuzun bağlantı işlemi bir türlü sonuç vermedi...yapılan bağlantılar çıkış çıkışa / giriş girişe, fazlar arası birer bobin ( grup ) atlamalı... ikinci bağlantı aynı şekilde fazlar arası birer bobin ( grup ) atlamasız... üçüncü bağlantı çıkış giriş - çıkış giriş fazlar arası birer bobin ( grup ) atlamalı yapıldı sonuç olumsuz.Motorumuz tahminen devri 1500 d/dak etiket mevcut değil hata ne olabilir.
 
Otomatik sigorta bulunduğu devreyi yüksek akım ve kısa devre akımlarından koruyan bir anahtarlama elamanıdır.
Topraklama ölçümü ister endüstriyel bir tesis ister bir ofis binası olsun her işletme için kritik bir öneme sahiptir.
1-13 hatve 4 seksîyon 6 bobin 4 kutuplu motordur . 1500 d/d bağlantısı uygulanır. Oyuk sayısı daha az olan 4 kutuplu baģlantıdan içfarkı yoktur.
 
Sayın yıldız_yıldız 48 oyuk üzerinde bağlantı şeması atmanız mümkünmü.
 
Say Asoy cizim atamıcam. 6 bobinli 1500 d/d motorun seri ve parelel iki ceşit bağlantı olur. Motor tarifinize göre parelel bağlı burda kafanız karışmasın seri bağlantıda nasıl giriş ve cıkış ucunu seri yapıp icerde kalıyorsa biģer 6 ucta dışarı cıkı yorsa aynı bobin sırasını bozmadan ve aynı uçları giriş girişe ,cıkış cıķışa bağlanır ve 12 ucta dısarı cıkar kılemeste gîriş bir taraf cıkîš bir taraf olur.
 
arkadaşım bende bobinajcıyım benim anladığım kadarıyla bu motor 8 seksiyon 6 bobin grubundan oluşuyor eger öyleyse bu motor 3000d/d bağlantı orjinalde seri ise arada 2 faz kalacak şekilde giriş giriş baglantı yapman lazım
 
arkadaşım bende bobinajcıyım benim anladığım kadarıyla bu motor 8 seksiyon 6 bobin grubundan oluşuyor eger öyleyse bu motor 3000d/d bağlantı orjinalde seri ise arada 2 faz kalacak şekilde giriş giriş baglantı yapman lazım
6 bobinle yarım gaberi 12 bobinli tam gabeiyi bir birine karıştıhorsunuz belirtiniz bilgi yanış
 
Sayın yıldız_yıldız dediğiniz şekilde bağladım çalışıyor fakat yüksek bir amper çekerek çalışıyor...acaba diyorum kollektör ( ROTOR) kanallarında çatlak veya kopuk olabilirmi...bunu tespit etmenin yolu nedir,emin olmak için nasıl test edebilirim
 

Forum istatistikleri

Konular
128,198
Mesajlar
915,767
Kullanıcılar
449,979
Son üye
schule48

Yeni konular

Geri
Üst