3 Fazlı Tork Motoru Nasıl Bağlanır?

liguan

Üye
Katılım
12 Mar 2016
Mesajlar
65
Puanları
1
Yaş
26
Merhaba,
Müşterimiz için yapılan bir makinede orjinal projesinde(japonlar tarafından çizilen) 3 fazlı tork motoru diye bir ifade var. Oradaki çizimin bire bir kopyası aşağıdaki gibi:
baglantı.png

Gördüğünüz gibi motorda U-V-W klemenselerin yanında bir de O1 klemensi var. Motor 200V gerilim değerine sahip fakat V fazı varyak üzerinden besleniyor. (Mantığını anlayamadım. Bunu mantığı nedir? Bu birinci sorum. O klemensi nedir? İkinci sorum)
Motorun tedariğini yapamadığımızdan dolayı müşterimiz bize alternatif bir motor gönderdi.
Gelen motorun etiketi aşağıdaki gibi:
motor22.jpeg


Klemensleri ise aşağıdaki gibi:
motor11.jpeg


Bu klemenste de U-V-W ve bunlara ek u-v bağlantı noktası var. Ben bu motoru nasıl bağlarım? İnternette doküman bulamadım.
u-v klemensini ilk gördüğümde uyartım sargısı olabileceği, senkron motor olabileceği geldi. Ama bu sefer neden etikette tork motoru olarak belirtiyor? Senkron motor olsa uyartım için DC gerilime ihtiyacımız olmayacak mı, bunun değerini de etikete yazması gerekmez mi?
Uygulamada bobin şeklinde gelen bir ürün çözülürken üzerine başka bir ürün yapıştırılıyor. Yapıştırılan bu ürünün arasında da plastik şerit mevcut. Bu motor da bobin çözülürken bu şeridi hurda malzeme olarak makineden ayırıyor.
Makinedeki diğer motorlar sürücü ile sürülüyor ve hızları ayarlanabiliyor. Bu tork motoru senkron motor olsa sabit hızda dönecek(sürücü yok) ama akan malzemenin hızı değişken. Mantığıma senkron motor olması bu yüzden de yatmıyor.

Verebileceğim detaylar bunlar. Özet olarak bu motoru nasıl bağlamam lazım? Teşekkürler.
 
Otomatik sigorta bulunduğu devreyi yüksek akım ve kısa devre akımlarından koruyan bir anahtarlama elamanıdır.
Topraklama ölçümü ister endüstriyel bir tesis ister bir ofis binası olsun her işletme için kritik bir öneme sahiptir.
Cevabınız için teşekkürler, o linke bakmıştım ama bizim elimizdeki motor ile linkteki tanımı yapılan tork motoru uyuşmuyor.
Linkte geçen ifadeler:

"Since the payload is directly connected to the rotor without the use of transmission elements, torque motors are classified as direct drives."

", a torque motor is either a rolled-up linear motor or a classic servo drive with a large number of poles."

"As with linear motors, torque motors are a type of “frameless” motor. This means that the motor does not include a housing, bearings or feedback device"

Elimizdeki motorda çerçeveye sahip, lineer motor değil, direct drive değil önünde redüktörü var. Kutup sayısı da 4 (fotoğrafta gözükmemiş).

motor3.jpg
 
Cevabınız için teşekkürler, o linke bakmıştım ama bizim elimizdeki motor ile linkteki tanımı yapılan tork motoru uyuşmuyor.
Linkte geçen ifadeler:

"Since the payload is directly connected to the rotor without the use of transmission elements, torque motors are classified as direct drives."

", a torque motor is either a rolled-up linear motor or a classic servo drive with a large number of poles."

"As with linear motors, torque motors are a type of “frameless” motor. This means that the motor does not include a housing, bearings or feedback device"

Elimizdeki motorda çerçeveye sahip, lineer motor değil, direct drive değil önünde redüktörü var. Kutup sayısı da 4 (fotoğrafta gözükmemiş).

Ekli dosyayı görüntüle 104881
Gönderen kurumdan açıklama isterseniz yardımcı olurlar muhtemelen.
 
Orada bir sanki reosta türü yüksek wattli bir direnç gözüküyor ama esbab-ı nedir ve ne güçtedir @Erhan_TR üstadın söylediği gibi imalatçı firmadan destek almak lazım yanlış bir iş yapmamak için .
 

Yeni mesajlar

Forum istatistikleri

Konular
128,193
Mesajlar
915,738
Kullanıcılar
449,968
Son üye
ibrahimkalebayir38@gmail.

Yeni konular

Geri
Üst