Sevgili arkadaşım;bir otomobildeki 3 fazlı alternatör (Şarj dinamosu) veya bir rüzgar türbinindeki 3 fazlı alternatördeki 3 fazlı sargılardan bir tanesinin sargı ucu çıkışının bir şekilde de devre dışı kaldığını düşün.Ne olur,şarj yine 2/3 şarj etme kapasitesini kaybederek yine de devam eder.Ama otomobildeki en yüksek bir devirde,örneğin 55 amperlik alternatör,bu dc.amper çıkışıyla değil de,sadece 45 amperle çıkarak aküyü,rüzgar türbini alternatöründe de örneğin 75 amper değil de örnek 50 amperle,bu 3 fazlı diyot grubundan çıkıp bu dc. doğrultulmuş bir eksik çıkışla redresör çıkış devresini tamamlayıp (Bir faz eksiği ile) yine görevin 2/3'sini tam ifa edecek şekilde şarj işlemini de tamamlamış olur.Keza 3 fazlı trafolu kaynak makinesi sargılarından biri de,bu 3 fazlı redresöre eksik girerse eğer, kaynak akımının çıkışındaki amper değeri yine 2/3 oranında kalır,yani 3/3 oranında da çıkamaz,örneğin 100 amper çıkıyorsa 70 amperde kalır ve çok kalın elektrodu da yakamaz,tüm olan budur.
Sonuç olarak cevap da "Redresör çalışmaya devam eder" dir,yani "a" seçeneğidir.Daha zor olan soruları da (Bize göre çok basit kalan bu soruların dışında
) soru olarak beklemekteyiz.Başarılar.