Cazanova, anladığım kadarıyla araç çalışmaz iken mevcut akü değilde yedek koyduğun aküleri kullanıp invertörle 220v çıkışı almaya çalışıyorsun. Araç çalıştığı süre içerisinde ise kullandığın aküleri koyduğun şalterler aracılığıyla şarj etmeye çalışıyorsun. Yalnız benim anlam veremediğim nokta neden yüksek amperajlı tek akü yerine çift akü kullanıyorsun ve neden 2 invertör? Elimdeki malzemeleri değerlendiriyorum diyorsan o ayrı mevzu ama şuan ki yapmış olduğun sistem ve çalışma prensibi bana kalırsan sakat bir sistem. Zira manuel bir şalter sistemi zaten risk, çift aküyü alternatörden şarj fikri uzun vadede bir yerlerde sıkıntı çıkaracaktır ve şarj süreleri normalden uzun sürecektir. Şu kadarını söyliyeyim oto elektrik sistemi hiç birşeye benzemez en ufak bir kısa devrende tesisattaki kablolar bir fitil görevi görerek en zayıf yerden yangın çıkaracaktır Allah göstermesin. Dikkatli kullanmanı tavsiye ederim.