akü kutupbaşı

RStem

Üye
Katılım
28 Kas 2017
Mesajlar
4
Puanları
1
Yaş
34
Merhabalar, arabanın aküsünün - kutbunu söktükten sonra kaputu indirdiğimde araba neden çalışır? Kaçak mı vardır?
 
Otomatik sigorta bulunduğu devreyi yüksek akım ve kısa devre akımlarından koruyan bir anahtarlama elamanıdır.
Zaman rölesi bir diğer ifade ile zaman saati adı verilen sistem süresi belli olan bir aralıkta araya girmesi veya çıkması amaçlanan elektrik sisteminin kontrol edilmesinde kullanılmak için tasarlanmıştır.
kaput- uca temas ediyor da. devreyi mi tamamlatıyor onu anlamadım.
 
Merhabalar, arabanın aküsünün - kutbunu söktükten sonra kaputu indirdiğimde araba neden çalışır? Kaçak mı vardır?


akünün artı ucunu sökerseniz böyle bir sıkıntı olmaz
 
Arabanın metal aksamı zaten elektriksel olarak eksi kutuptur. O yüzden hiçbirşey değiştirmeseniz elektriksel bir sorun çıkmaz. Ama kaput eksi kutba değdiğine göre, her aşağı inişinde aküye oturaklı bir darbe indiriyor demektir. Böyle devam ederse ya akü zarar görür yada kaput üzerinde bir kambur oluşur ...
 
Arabanın metal aksamı zaten elektriksel olarak eksi kutuptur. O yüzden hiçbirşey değiştirmeseniz elektriksel bir sorun çıkmaz. Ama kaput eksi kutba değdiğine göre, her aşağı inişinde aküye oturaklı bir darbe indiriyor demektir. Böyle devam ederse ya akü zarar görür yada kaput üzerinde bir kambur oluşur ...
eyvallah
 
benim aklıma takılan. hiçbirini sökmediğim zaman da - kutup değmiş olacağı için kaçak oluşturur mu? eyv
Araçların eksi kutupları kablo ile zaten araç şasisine bağlanır ve böylece aracın tüm metal gövdesi eksi kutup olur.Yani normal ev şebekeleri gibi nötr için bir kablo daha çekilmez tesisatlarda.Negatif kutup ihtiyacı gövde üzerinden görülür.
Sizin durumunuzda eksi kutup kablo üzerinden değilde kaput üzerinden tüm aracın gövdesini eksi kutup yapıyor.
 

Forum istatistikleri

Konular
128,235
Mesajlar
916,038
Kullanıcılar
450,034
Son üye
aaaahaha

Yeni konular

Geri
Üst