Sistemde izolasyon trafosu mevcuttur. Motor kademeli dirençlerle ilk kalkınmayı yapıyordur, daha sonra kademeli olarak her viteste dirençler devre dışı kalıyordur. Hyundai ve LG kontaktör tiplerini inceledim, söylediğiniz gibi 110-250V arası gerilimle çalışabiliyor bobinleri. Fakat daha önceden aynı kontaktörlerin sayıca fazla kontaktörleri, bobinleri ve kontakları mevcut. Dolayısıyla kontaktörü şu şartlarda değiştirmem söz konusu değil. Tek vinç çalıştığı zaman sorun yok fakat 2 ya da 3 vinç yan yana aynı baralardan beslendiği için gerilim düşüm düşümünden kaçınılmıyor. Bütçe çalışmalarımıza bara beslemelerine takviye yapılmasını ekledik. Sayın amatör.usta'nın söylediklerini deneyeceğim dikkatli bir şekilde, sonuçları bildiririm. Buna ek olarak 220V bobin beslemesinin önüne güç kaynağı bağlayacağım, belki engel olur. Teşekkür ederim.