sikintisi

  1. ondalıklı sayılarla bölmede zaman(işlem süresi) sıkıntısı

    örnek kod (c ile): float bolme (float x , float y) { x /= y; return x; } iyi günler. yukarıda ki örnek kod gibi bir kodu proğramda kullanıyorum. (18f2431, 20 mhz kristal(5m hz işlem hızı)) 912 işlem zamanım olmasına rağmen yukarıdaki ondalıklı bölme yüzünden kod zamanım 1500 'ü...
  2. fedora

    Yeni Eleman Sıkıntısı

    Merhaba arkadaslar ben bir elektrikciyim,Elektrşk tesisatı ve zayıf akım sistemleri üzerine çalışmaktayım. Dikkat çekmek istediğim konu yeni nesilden eleman yetişmemesi; Gelen nesil hep bilgisayarcı olma arzusu içerisinde cırak diye aldığımız elemanlar maalesef 3 gün çalışıp bu iş yapılmaz cok...
  3. s7 200 de ppi kablo tanıtma sıkıntısı

    değerli arkadaşlarım ben micro win programında s7 200 haberleşme kablosunu (seri portlu ppı) seçemiyorum izin vermiyor bunun için kuruluma eklenecek dosya varmı kolay gelsin
  4. Pompa Motoru Hava Sıkıntısı

    43 kw motorun salyangoz pompa su basıyor havuza sureklı dur kalkta yapıyor hava yapıyor havayı elle değilde her çalıştıgında havasını otomamatık alsın devreye gırsın bole bır sıstem kullanan varmı yardımcı olursanız sevinirim
  5. İnjeksiyon makinasında plc sıkıntısı !!!!

    Arkadaşlar sorunu size şöyle özetliyim, metal enjeksiyon makinası piston vuruş yaptığı zaman günde 2 veya 3 kere takılıyo. Normalde vuruş süresi 4 saniye. Programda da eğervuruş süresi 4 saniyeden büyük olursa 4'e eşitle diye bir şart yazdım. ancak anlatılana göre 20 30 saniye kadar gidiyomuş...
  6. Axis 221 camera sıkıntısı...

    arkadaşlar merhaba, çalıştığım yerde bi analog bir de kablosuz İP li olarak çalışan olmak üzere 2 adet kamera sistemi var....ama bunlardan önce de bi axis 221 cameralardan oluşan bi sistem varmış..şimdi en eski sistemden kalma 1 adet axis 221 İP camera var elimde..çalışıp çalışmadaığını...
  7. Step7 V5.5 Simulator Sıkıntısı

    Merhaba arkadaşlar, Step7 V5.5'i yükledim ama nedense simulator bölümü inaktif gözüküyor. Bu problemle hiç karşılaşanınız oldu mu? Ne yapmamı önerirsiniz? Saygılarımla,
  8. karo_asi

    saç düzleştiricisi, maşası, saç kıvıran

    öncelikle herkese slm elime arızalı bi BABYLİSS F47B bi alet geldi üzerin de ısı göstergesi var ancak sorun şu ki 200 dereceye düşüre miyorum ve açma kapama düğmesine bastığım da ısınıyor ısınıyor gösterge siliniyor düğmeler sağlam denedim, nette araştırdım bu konu hakkın da kimse bişiy...
  9. plc sıkıntısı

    merhaba herkese.öncelikle eğitimim boyunca kumanda otomasyon ve plc ile ilgili hiç bir dersi almadığım için bu konuda cok zayıfım.elektrik alanında kendimi geliştirdim.ama lojik ile de hiç aram yok yani zor gectiğim bir dersdir.hal böyle de olunca ir çok kurumsal şirket plc biliomusn diyor...
  10. Elektronik Malzeme Sıkıntısı

    Arkadaşlar Herkeze Kolay gelsin özürlü arabaları için p100nf04 Power Mofset Arıyorum nereden tedarik edebilirim.... Şimdiden teşekkürler
  11. wincc flexbile s7 200 bağlantı sıkıntısı

    win cc flexbile ( 2007 run time lisans versiyonu 1.2 ) s7 200 arası bağlantı yapmak için rs232/ppı veya usb/ppı kabloya sahibim başlangıçta panel seçme kısmında run time kısmından ğirip ekranı panel haline getirmek istiyorum versiyon olarak 1.2 secersem transfer ve start secenekleri aktif oluyor...
  12. ssektorss

    İndüktif Reaktif Sıkıntısı

    arkadaşlar elimde 160 kw büyüklüğünde tersiyer(kırıcı) motoru var motorun akım periyodu malzeme niteliğine göre 90 amperden 250 ampere kadar değişim gösteriyor devamlı oynama var yani elimdeki reaktif röle indüktifi karşılamada gecikiyor elimdedebaşka röle yok sistemde toplam 95 kvar kondansatör...
  13. kahraman 77

    kumandada sıkıntısı olan bana mesaj atsın

    selam otomasyonla ve elektrik kumandada sorun cözemediyseniz bana mesaj gönderin
  14. aşırı kompanzasyon sıkıntısı var ?

    bir tesiste aşırı kompanzasyon sıkıntısı varda bunu önlemek için ne yapmam gerekli bana yardımcı olacagınızı düşünerek sorunumu sizinle paylaşmak istedim yardımlarınızı bekliyorum sorun aktif/reaktif arası %40 aktif/kapsitif arası ise%18 bun dengeye sokmak için ne yapmam gerekecek lginize...
Üst