defteri

  1. [İSTEK] Bilgisayar Elektroniği Staj Defteri

    Merhabalar.. Elektronik teknolojisi bölümü okuyorum ve stajımı bir notebook tamircisinde yaptım fakat staj defterimi nasıl dolduracağımı bilmiyorum yardımcı olabilecek var mıdır?
  2. Staj Defteri

    Merhabalar 2 yıllık elektronik teknolojisi okudum stajı naylon yaptım 30 günlük defteri doldurmam lazım acil yardım edebilirmisiniz ?
  3. Elektrik Staj Defteri için Basit Devreler Lazım

    selamun aleyküm beyler elektrik stajı yapıyorum bana acil basit devre şemaları falan lazım yollarsanız iyi olur .
  4. 30 sayfalık staj defteri örneği resimli

    endistriyel eletronik pano iş staj örneği
  5. MEDİKAL ELEKTRONİK ALANINDA STAJ DEFTERİ

    Merhaba arkadaşlar KTÜ elektrikelektronik 4.sınıf öğrencisiyim,bölümümüz gereği 40 günlük staj gerekiyor.Staja başladığım yerde bölümümle ilgili pek bir şey yapılmıyor bu nedenle de staj defterimi nasıl dolduracağım konusunda sizden fikir istiyorum,elinde medikal alanında staj defteri olan...
  6. MEDİKAL ELEKTRONİK ALANINDA STAJ DEFTERİ

    Merhaba arkadaşlar KTÜ elektrik elektronik 4.sınıf öğrencisiyim,bölümümüz gereği 40 günlük staj gerekiyor.Staja başladığım yerde bölümümle ilgili pek bir şey yapılmıyor bu nedenle de staj defterimi nasıl dolduracağım konusunda sizden fikir istiyorum,elinde medikal alanında staj defteri olan...
  7. şeker fabrikası staj defteri

    elektrik elektronik mühendisleri için çumra şekerde yapılmış staj defteri lazım. mümkünse ingilizce yardımlarınız için teşekkürler...
  8. Staj defteri

    MYO elektronik stajı için Oda spreyleri yapan bir fabrikada staja başlıyacağım ama ne yazmam gerekiyor bilmiyorum. Bunun dısında elektronik ile ilgili neler yazabilirim?
  9. Staj Defteri

    Pano imalatı ile ilgili staj yapıyorum ve elimde hiçbirsey yok bu konu ile ılgılı yardım eden olursa çok sevinirim.
  10. Elektrik Orta Gerilim Staj Defteri

    Arkadaşlar bu yaz staj yapacam. Ricam elinizde staj defteri dökümanları varsa paylaşırsanız sevinirim. Sevgilerimle... :)
  11. Temrin defteri soruları.

    Merhaba, iki gün sonra teslim edilmesi gereken temrin defterimde bazı işlerde tamamlayamadığım iki tane soru var. Deneyimli abilerim, hocalarım yardım ederse memnun olurum. 1- Rotoru sargılı bir asenkron motora iki kademeli dirençle yol verilecektir. Görevini tamamlayan elemanlar çıkacak...
  12. Staj Defteri Arıyorum

    merhaba arkadaşlar bazı sıkıntılar yuzunden tedaşta naylon staj görmek zorunda kaldım.bana tedaş staj defteri lazım yardımcı olursanız sewinirim.tşk
  13. Elektrik-Elektronik Müh. için Çelik Boru Fabrikası staj defteri lazım!...

    Elektrik-Elektronik Mühendisliği öğrencisiyim. yazın çelik boru fabrikasında ilk stajımı yaptım staj defterimi nasıl dolduracağımı ve ne yazacağımı bilmiyorum. staja da ancak bir hafta gidebildim. staj defteri örneğine acilen ihtiyacım var. yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
  14. Staj Defteri - Tedaş (veya özelleşmiş benzeri bir kurum)

    Arkadaşlar Tedaş ya da benzeri bir kurumun staj defterini arıyorum.. sitede aradım ama bütün linkler ölü maalesef.. yardımcı olabilcek biri var mı acaba :confused:
  15. Amonyaklı Soğuk Hava Deposu Staj Defteri İçin Arıza Örnekleri

    Herkese merhaba... Ben amonyaklı ve freonlu soğuk hava deposu bulunan bir fabrikada iklimlendirme ve soğutma stajımı yapıyorum.Şuana kadar sistemde gözle görülür staj defterine yazılacak bir arıza çıkmadı.Staj defterini acil doldurmam lazım.Bir kaç arıza örneği mevcut elimde ama yeterli değil...
  16. Staj defteri

    Arkadaşlar belediyede elektrik üzerine yapılmış staj defteri lazım yardımcı olursanız sevinirim.
  17. staj defteri

    slm arkadaşlar next nextstar ın staj defteri lazım bana yardımcı olursanız sevinirim elektrik elektronik mühendisliğinde okuyorum
  18. otomasyon üzerine staj defteri

    İÇİNDEKİLER Sayfa 1.GİRİŞ……………………………………………………............................ 1 1.1 Çalışma Alanları……………………………………………………….. 1 1.2 Faaliyetler………………………………………………………………… 3 1.2.1 Komple...
  19. Staj Defteri

    Bu sene 10. sınıfı bitirdim ve staja basladım 13 sayfalık staj defteri hazırladım bana staj defterimi doldurmak için bi konu söylermısınız ?*
  20. Elektrik Pano Staj Defteri

    Arkadaşlar ben stajımı EPTİM diye elektrik panosu yapan bir firmada yaptım.Çeşitli nedenlerden dolayı Staja doğru düzgün gidemedim.Elinde bana yardımcı olabilecek staj defteri olan varsa çok sevinirim.
Üst