asenyurt
Son Etkinliği:
20 Nisan 2018 21:13
Katılım:
2 Şubat 2010
Mesajlar:
2.900
Beğenilen Mesajları:
2.358
Ödül Puanları:
918
Doğum günü:
Ocak 13
Bulunduğu Yer:
Antalya

Sayfayı Paylaş

asenyurt

Profesyonel Üye, Antalya

asenyurt üyesinin en son etkinliği:
Foruma Bakıyor Cnc & Torna, 20 Nisan 2018 21:13
    1. Mustafa Aslan 1992
      Mustafa Aslan 1992
      s.a. ben co2 lazer yapmak istiyorum ufak 40w lık fakat nasıl bağlıcam neler alcam tam bilmiyorum tüpü nasıl bağlıcam nasıl olcak cnc router ve 3d yazıcı yaptım 4. makine müh öğrencisiyim ilgim var bana yardımcı olabilirmisiniz baya konunuz ve bilginiz var gördüğüm kadarıyla
    2. xbluexblue
    3. şabansomsa
      şabansomsa
      hocam merhaba, 1500x3000 cnc router makinem dikdörtgen bir parçayı gönyeli kesmiyor. kalibrasyonda sıkıntı yok ama muhtemelen eksenler gönyede değil. Mach 3 ten 3 nokta koordinatlayarak gönyeye alma şansımız var mıdır?
    4. eemax
      eemax
      Hocam birşey soracaktım 70w CO2 lazerle kaç mm kontrplak ve pleksi kesilebilir
    5. eemax
      eemax
      asenyurt arkadaşım bende lazer kesim makinesi yapmayı planlıyorum bütün parçaları ni nereden bulabilirim yardımcı olursanız sevinirim
    6. Mirhan82
      Mirhan82
      mrb , bir devre üzerinde çalışıyorum çalışma sistemi , ilk starttan sonra 5 sn çalışacak ardından 2 dk durup tekrar 5 sn çalışacak tektar 2 dk. duracak ve bu döngü sürekli devam edecek , bu döngüyü sağlamak için hangi zaman rölesi ve tetikleme rölesi kullanmam gerekir bilginiz dahilinde ise paylaşırsanız sevinirim not: ( çalışma voltajım 220 v. , kumanda devresinde uygulayacam
    7. keaml3
      keaml3
      Abicim Selamlar , konu üzerinden bir hayli zaman geçmiş ama olsun :) Konu da ilk başta Lazer Kesim Mak. bende var. 40w 20 30 sizelerde ve moshidraw denen salak bir yazılımla çalışıyor. biraz inceledim Vericut diye bir yazıılım ile adam etmişsiniz sanırım . Bu yazılımı yükledikten sonra makine ile nasıl entegre edeceğim tam olarak. Anlatmanızı rica ederim . Hayırlı geceler :)
    8. Emrah45
      Emrah45
      Ustat cnc konusunda sıkıntım var ilk başta y ekseninde titreme vardı o nu giderdim ama şimdide mach3 e çizim attımmı kesmeye başladımı 3 eksendede titremeler başlıyor ve kesim ekranında kesik kesik gidiyor bu konuda yardım edebilirmisin ilk defa cnc ile buluşmam 4 hafta oldu çözemedim halen sana zahmet daire bir g kodu cıkarıp yolluya bilirmisin onla bir deniyeyim emrahh.45@hotmail.com 0530 470 45 00
    9. muhsin karadayı
      muhsin karadayı
      desene başlıyor 5 yada 10 desen sonra şekillerde kaymalar olmaya başlıyor sorunun hangi eksenden kaynaklandığını bulabilirmiyiz diye parelel cigiler kestiriyoruz ama o zamn bi sıkıntı yapmıyor
    10. muhsin karadayı
      muhsin karadayı
      merhaba ustad; benm de cnc makınamda sorun var belkş karşılaşmıssınızdır step motorlu pleksi lazer kesim desen kaydırma sorunu var. motor besleme kablolarını değiştirdik ten sonra yapmaya başladıkontrol kartını değiştirdik aynı motor bag. ları kontrol edildi sorun yok gibi
  • Yüklüyor...
  • Yüklüyor...
  • Yüklüyor...
  • Hakkında

    Doğum günü:
    Ocak 13
    Bulunduğu Yer:
    Antalya
    Yaşadığınız Yer:
    Antalya
  • Yüklüyor...
  • asenyurt henüz bir dosya indirmedi.