leroy somer sürücü sayesinde ögrendim

hyz

Üye
Katılım
16 Mar 2007
Mesajlar
60
Puanları
1
Yaş
39
arkadaşlar mekanik aksamı biraz karışık olan bir makina da paralel iki motoru süren leroy somer sk sürücüsü arızasına
gittim makina zaman zaman oht1 kodlu hata veriyordu Bakım kitapçıgına baktıgım zaman ıgbt sıcaklık hatası diyordu yalnız
ıgbt sıcaklıgını ölçtügümüzde kritik sınırın çok altında da oldu gözüküyordu bazende kritik sınıra yanaşıyordu. tabi biz bu duruma çok şaşırmıştık. çünki bazen cihaz kendini haklı çıkarıyordu bazende alaksız bir şekilde yine aynı hatayı veriyordu daha sonra panoya fan takviyesinde bulunduk ama nafile sonuç aynı bir takım parametreleri degiştirdik sonuç yine hüsran 1 hafta geçti çözüm bulamadık makinanın yanın da arıza nöbeti tuttuk çünki makinanın ne zaman hata verecegi belli olmuyordu ve bizimde makinanın hata verdiginde yanında olmamız gerekiyordu ve bir takım analizleri yaptıktan sonra çözümü bulduk çözüm şu idi paralel motorları sürücüye tek bir motor olarak tanıtıldıgı için ve auto tune denen olayda yapılmış invertör tabiki bu durumda algoritmasından dolayı saçma bir arıza veriyordu bu olayı düzeltip yani motoru yine tek bir motormuş gibi tanıtıp parametrrelerini girdik yalnız auto tune yapmadık ve sorun çözüldü bu güne kadar hiç bir şikayet duymadık sonuç olarak bana çok iyi bir ders olmuştu . bundan çıkaracagım ders şu oldu sürücünüz ne kadar iyi olursa olsun parametreleri yanlış gireseniz şikayet daima olur ve müşterinizin güvenini kaçırır para ve itibar kaybedersiniz
saygılarımla bu tip tecrübelerim oldukça sizlerle paylaşacam
 
leroy somer ve control teknik ayni suruculerdir. sen iki motoru surdugun icin sorun yasamissin, ben auto tune yapmadigim icin hayatimin en kotu 6 saatini yasadim bu surucude, leroy somer veya control tecnik hangisi olursa olsun bu suruculerde auto tune yapmadan motoru calistirmayin, benden soylemesi, bu tecrubeden sonra control teknik kullanmaya devam ettim,fiyat ve kalite olarak gayet guzel,,
 
ben control techniques kullanıyorum.Bildğim ve uyguladığım kadarı ile paralel motor uygulamarında sabit destek modunda çalıştıryorum.benzer bir olay benim başıma dokuma tezgahında geldi.oht2 veriyordu.akım çeviriminin parametrelerini ayralayınca düzeldi.
 
ben control techniques kullanıyorum.Bildğim ve uyguladığım kadarı ile paralel motor uygulamarında sabit destek modunda çalıştıryorum.benzer bir olay benim başıma dokuma tezgahında geldi.oht2 veriyordu.akım çeviriminin parametrelerini ayralayınca düzeldi.

yanlız kontrol teknik sürücülerde hf 55 ve hf 51 hataları eski işyerinde çok oluyordu.bu tamamiyle sürücünün kontrol kartıyla alakalı hatalar çünkü aynı sürücünün kontrol kartını başka aynı kw sürücüye bagladıgımdada aynı hatayı alıyorum .bence çok ii sürücüler degiller özellikle düşük güçlerdeki.

şu an fabrikada leroy summer 90kw ve 132 kw kullanıyorum hiç bir problemi yok.
 
bildiğim kadarı ile control techniques (leroy somer) 7.5 kW güce kadar olan sürücülerini çinde, daha yüksek güçlü sürücülerini de ingilterede üretiyor. tabi ki aralarında benim kanatimce kalite kontrolden kaynaklanan farklar var.
 

Forum istatistikleri

Konular
128,212
Mesajlar
915,856
Kullanıcılar
449,990
Son üye
alpersirakaya

Yeni konular

Geri
Üst