Kompanzasyon Kaynaklı sorun

low harmonic tabir ettiğimiz düşük harmonikli (lcl filtreli ve doğrultucu katında igbt kullanılan) yeni nesil sürücü kullanılmalı ya da mevcut sürücüde giriş şok bobini kullanmanızı tavsiye ederim.
 
Topraklama ölçümü ister endüstriyel bir tesis ister bir ofis binası olsun her işletme için kritik bir öneme sahiptir.
Otomatik sigorta bulunduğu devreyi yüksek akım ve kısa devre akımlarından koruyan bir anahtarlama elamanıdır.
Ali Bey'in açıklaması mantık çerçevesinde. Sisteminizdeki harmonikler bu olaya sebebiyet vermiş olabilir. özel firmaları çağırarak, analizörle ölçüm yaptırmanızda fayda var. Siz komp. sisteminden önce yaparak, geçici bir çözüm getirmişsiniz. Ayrıca sürücünüze ait çıkış şok bobini de kullanmanız yararınıza olacaktır. Kolay gelsin.

Sanırım probleminiz harmoniklerle ilgili.
Şöyleki; motor çalışırken devreye giren kondansatörlerle birlikte sisteminiz eşdeğer devresi rezonans devresine yaklaşıyor. Fakat şu anda olduğu gibi motorunuzun yükü röleye gösterilmeyip kompanze edilmediğinde, yani daha az kapasitör kullanıldığında sisteminizin rezonans frekansı kayıyor ve rezonans noktasından uzaklaşıyorsunuz. Bu durumda sağlıklı bir sistem için harmonik filtreden başka seçeneğiniz yokmuş gibi görünüyor.
 

Forum istatistikleri

Konular
128,316
Mesajlar
916,652
Kullanıcılar
450,149
Son üye
yusuf_19034

Yeni konular

Geri
Üst