Klima motorunu manuel olarak çalıştırma

mylord

Üye
Katılım
3 Şub 2019
Mesajlar
2
Puanları
1
Yaş
48

Merhaba arkadaşlar elimde bir adet klima kompresörü mevcut bunu airbrush için kullanmak istiyorum bu kompresörden hava çıkışı alabilirmiyim ve bunu iç ünite olmadan nasıl çalıştırırım şimdiden teşekkürler
 

Ekli dosyalar

  • 20190202_195954.jpg
    460.5 KB · Görüntüleme: 39
  • 20190202_200144.jpg
    382.5 KB · Görüntüleme: 38
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
Otomatik sigorta bulunduğu devreyi yüksek akım ve kısa devre akımlarından koruyan bir anahtarlama elamanıdır.
Harici çalıştırırsin ama klima kompresörleri scroll motor çabuk kitlenir. Buzdolap motoru kullanman daha mantıklı olur. Tecrübe ile sabittir.

Rotary motor var klima kompresörlerinde kısa zamanda kitleniyor. Ben 18 binlik klima kompresorunden yaptım 3 gün sonra kitlendi Allah'tan farkettim yoksa yanacakti ve kilitlenme olayını ortadan kaldirana kadar çok uğraştım

İçinde klima kompresörü var ama buzdolap motoru arıyorum randımanlı olmuyor
 
Scrool yada rotary kompresorlerde sistemde kompresor yaglama yagida doner.

Bu tur yapilan hava kompresorlerinde yaglama sorununu cozmez iseniz bir sure sonra kompresorunuz yagsiz kalmasi nedeniyle mekanik olarak sikisacaktir.

Ben cozumu bulurum siz nasil çalışacağını söyleyin derseniz ,

Cihazin elektrik terminal kapaginin icinde sema olmasi lazim eklerseniz yonlendirebilirim. Onun disinda mavi notr diger 3 terminal biri dis fan biri kompresör digeri ise 4 yolli vanadir. Takip edip bulmak lazim hangi kablo nereye gidiyor.
 
Son düzenleme:
Kapasitör üzerinde yazılar yazar herm -fan- c ucu diye c ucuna nötr ve klemans üzerinden kompresöre direkt giden kabloya faz verirseniz çalışır. Yağlama işini bende düşündüm hatta mini yağlayıcı taktım emis yaparken hem yağ emiyor hemde havayi emiyor ama çözüm olmadı kitlendi siz bilirsiniz ben bir tane kompresor yaktım bu ikinci kompresor

Klemens üzerinden de verebilirsiniz c ucuna giden kabloya ve kompresöre giden genelde kırmızı olur bu 2 kablo girişine faz nötr girişi yaparsanız çalışır. Sakın ola kompresörün üzerindeki 3 soketi çıkarmayın yerlerini karıştırmayın işiniz zorlaşır yerlerini bulmanız zor olur
 
Sorunun temeli evet yağsız kalma. Bunun çözümü emişten yağ vermek yerine basma hattından çıkan yağı bir yağ seperatörü ile ayırıp kompresöre geri vermek daha mantıklı.

Seperatörle ilgili resmi aşağıda veriyorum.

Birde imkan var ise kompresör gövdesinde alttan bir delik delip yağ seviyesini gösteren bir gözetleme camı olursa en azından seviye kontrol altında tutulup kompresör tam anlamıyla korunmuş olacaktır.

Yağ seperatörü basma hattına takılır bir giriş ve bir çıkışı vardır. Burada yağ gözenekli filtreden süzülerek aşağı süzülür. En alttaki şamandra sistemindende kompresöre sıvı yağın dönüşü sağlanır. Yağ yoksa şamandra kompresör dönüşünü kapatarak sıcak gaz dönüşünü engeller.

 
Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim, elimde bir adet buzdolabı motoru var onun termik kısmı yok diye bunu düşünmüştüm onu ayağa kaldırmaya bakayım sağolun tekrar teşekkürler
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha fazla bilgi edin…