arkadaşlar 5 tane dış hattan 4 tanesini cepten aradığımda çalıyor yani ahizeden çalışıyor. bir hatta ana giriş terminalinde dinledim sinyal var yukarıdaki ofisin santral ile bağlanan modülde sinyal var ama aradığımda çalıyor ses var ama konsolda çalma sesi yok neden olabilir yardımlarınızı bekiliyorum
ofise bağlı olan modülde sıkıntı olabilir test telefonu ile hatti kontrol et ardindan normal sıradan fonksiyonu olmayan bir telefonla deneyerek kontrol edebilirisin. kolay gelsin.
ofise bağlı olan modülde sıkıntı olabilir test telefonu ile hatti kontrol et ardindan normal sıradan fonksiyonu olmayan bir telefonla deneyerek kontrol edebilirisin. kolay gelsin.
santralı arıyorsun telefon normalde calıyor gozukuyor ama konsoldan ses cıkmıyor..
pekı ! şunu dene santralı ara telefon caldıgında konsol u kaldır konusma baslıyor mu? onu test et eger konusma gerçeklesırse
santral uyku modunda demekdır..
böyle olmasının sebebıde elektrıkden kaynaklanabılıyor
Karel Santral de dış hat servise açık olmayabilir veya o dış hat başka bir aboneye yönlendirilmiş olabilir konsol ekaranından aradığın zaman o dış hattın numarasının yanıp yanmadığını kontrol et.
santraldeki tüm dış hat portlarını açın 877777 , 89 dışhat 11 olarak. ondan sonra tüm dışhatları sırasıyla seçerek alıp çevir sesini kontrol edin. büyük ihtimalle sorun düzelecektir. kullanılmaya dış hatları tekrar kapatmayı unutmayın 89 dışhat 0 olarak.
diğer santral programları için karel teknik servis yardımcı olacaktır ulaşabilirsiniz
konsol telefonundan 877777 yapıp programa gır ve 827 çevir tüm dış hatları kontrol edicek hat olanı acıcak olmayanı kapatıcak sonra tekrar konsolu kaldırıp hatları seçerek al bak bakalım hangısınde hat var hangısınde yok hangısınde sıkıntı var belli olur duzgun olarak dıs hatlar ayarlanır otomatikmen