Katılım
12 Tem 2016
Mesajlar
1
Beğeniler
2
Puanları
1
Yaş
47
Konum
İstanbul/TÜRKİYE
#1
Karel Santral Kodları 877777 yaparak programa girin. programlama yapmak için bu kodu her 3 dk da bir tekrarlayın aksi taktirde programlama işlemi başarısız olur

Abonelerin Dış hat yetki seviyelerini programlama :887 + abone numarası + (0) dış hat almaya kapatır. 887+ abone numarası + (1) şehir içi aramalara izin verir. 887 + abone numarası + (2) şehirlerarası aramalara izin verir.887 + abone numarası + (3) cep ve milletlerarası aramaları programlar.


Dış hat servise açma kapama programı : Santrale bağladığınız kaç adet ptt hattınız var ise o portları kullanıma açmalısınız ki santralde kullanabilesiniz. örnek vermek gerekirse santralin birinci hat girişine ptt hattınızı bağladığınızda ; 89 + 01 + 11 yaparsanız santralin birinci hattını servise açmış olursunuz.


Karel Santral Resetleme programı : Santralinizin program karışıklığından dolayı yaşayabileceğiniz olası sorunlardan kurtulmak için 8259 yaptığınızda santraliniz fabrika ayarlarına döner. Bu durumda santralinizi baştan programlamanız gerekir.
 
Katılım
3 Mar 2016
Mesajlar
78
Beğeniler
4
Puanları
3
Yaş
33
#2
Bilgi için teşekkürler
 
Katılım
23 Eyl 2010
Mesajlar
7
Beğeniler
0
Puanları
1
Yaş
34
#3
Slm mrhb arkadaşlar karel santral arıza giderme daha doğrusu teknik servis arıza giderme kodları gönderebilirmisiniz ?
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
22
Beğeniler
1
Puanları
3
Yaş
36
#4
Arkadaşlar Karel santralin bilgisayar programı olan cti nereden bulabilirim
 
Katılım
21 Tem 2014
Mesajlar
6
Beğeniler
0
Puanları
1
Yaş
32
#5
Sistem Yetkilisi:

Bu kodla, sistemi programlama konumuna sokan, programlama kodlarını giren, bunları kaydeden ve programlama konumundan çıkışı gerçekleştiren sistem yetkilisinin değiştirilebilmesi sağlanır.

Program Kodu: 803 A

Sistemin programlanması sadece A numaralı abone tarafından yapılabilir.

Dış Hat Yetki Seviyesi: 887 A [9] P

Aramaların tipine göre aboneye görüşme izni verilip verilmeyeceğinin belirlenmesini sağlar. Program gece ve gündüz modlarında ayrı ayrı girilebileceğinden yetki seviyeleri de gece ve gündüz için farklı tanımlanabilir.



Abone PBX Grubu : 805 A B

Meşgul olan abonelere gelen çağrı otomatik olarak başka bir telefona düşer. Abonelerin birtakım özelliklerden yararlanabilmeleri için gruplar halinde tanımlanabilmelerini sağlar. PBX grubu adı verilen bu gruplara alınan aboneler aşağıdaki özelliklerden yararlanabilirler.

  1. Aynı PBX grubundaki aboneler birbirlerinin çalan telefonlarını PBX Gruptan Çağrı Yakalama özelliğiyle cevaplayabilirler.
  2. A ve B aboneleri aynı PBX grubundayken A abonesine çağrı geldiğinde meşgulse veya telefonu üç defa çalmasına rağmen cevap vermediyse çağrı B abonesine yönlendirilir.
  3. Aynı PBX grubu içindeki aboneler Paralel Çalma özelliğini aktifleyebilirler. Böylelikle telefonlarına bir dış çağrı geldiğinde bu çağrı abonenin PBX grubundaki ilk 4 telefonda da aynı anda çalacaktır.
ilgili karel servisi sayfasında daha fazla bilgiler mevcuttur.
 
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
18
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
Tirane
#6
Merhaba ,
Ms38s Karel santralim var , dahili aboneler arasi arama yaptimda hic biri dahili nr gostermiyor, lutfen bu konu ilgili yardimci olabilir misiniz?
 
Katılım
21 Tem 2014
Mesajlar
6
Beğeniler
0
Puanları
1
Yaş
32
#7
Merhaba ,
Ms38s Karel santralim var , dahili aboneler arasi arama yaptimda hic biri dahili nr gostermiyor, lutfen bu konu ilgili yardimci olabilir misiniz?
Merhaba karel analog santraller 2 farklı model olarak üretilmektedir. S ve C serisi olarak satılan santraller özellik olarak hemen hemen aynıdır fakat S serisi santrallerin arayan numaraları gösterme özelliği yoktur. Dolayısıyla siz de MS38S model kullandığınız için arayan numaraları göremezsiniz.

Santrale ek modüller takılarak arayan numara göstermesi mümkün olabilir ama bu da ekstra maliyet demektir. Bununla ilgili teknikbilgileri karel santral servisi çağrı merkezinden öğrenebilirsiniz. Yani sonuç olarak telefon makinesi değiştirmenize yada çözüm için kafa yormanıza gerek yok santraliniz arayan numara gösterme özelliği desteklemediği için ekranda numaraları göremiyorsunuz.
 
Katılım
20 Ağu 2008
Mesajlar
4
Beğeniler
0
Puanları
1
Yaş
34
#8
Merhaba Bazı dahili aboneler hangi numarayı çevirise çevirsin öce operatör panosuna düşüyor 3 kez çalıp cevap verilmezse aranan numaraya düşüyor.
Nasıl iptal edebilirim.
 
Katılım
21 Tem 2014
Mesajlar
6
Beğeniler
0
Puanları
1
Yaş
32
#9
Merhaba Bazı dahili aboneler hangi numarayı çevirise çevirsin öce operatör panosuna düşüyor 3 kez çalıp cevap verilmezse aranan numaraya düşüyor.
Nasıl iptal edebilirim.
merhaba yanlışlıkla dahili yönlendirme yapmış olabilirsiniz bütün telefonlardan 85 tuşlayıp kapatın yine düzelmezse acil hat programı yapılmıştır bu durumda santralinizi resetleyip tekrar kurmak en sağlıklısı olur
 

Benzer konular

Sponsor Bağlantı

Forum istatistikleri

Konular
99,811
Mesajlar
702,144
Kullanıcılar
374,461
Son üye
gncfbfb

Online yöneticiler

Yeni Konular

Üst