Jeneratör akü patlamasi

Konu sahibinin yazılanlara cevap vermek gibi bir derdi olduğunu sanmıyorum. Geldi sorunu yazdı, olası sebibini yazdı ve gitti. Zaten yazdıklarına bakılırsa bizlerden bir cevap beklediğide yok. Boşuna kendimizi yormayalım.​
Zatende bunlar tırı vırı mevzular . En önemli mevzu derin dondurucudaki etler ve balıklar.
 
Elektrik tesisatlarında seçilecek kablo kesiti genellikle kullanılacak güce göre çekilecek akımın hesaplanması ile belirlenmelidir.
Zaman rölesi bir diğer ifade ile zaman saati adı verilen sistem süresi belli olan bir aralıkta araya girmesi veya çıkması amaçlanan elektrik sisteminin kontrol edilmesinde kullanılmak için tasarlanmıştır.
jeneratörlerde aküler her 2 yılda max 3 yılda bir değiştirilir ..
jeneratörde aküler sürekli tampon şarjda olduğu için meydana bir gaz çıkar bu gaz birikir. bunun nedeni hidrojen ve oksijenin eşit şekilde tepkimeye girmemesidir . eğer aküye uzun süre su eksik kalmışsa bu gazın çıkma oranı çoğalır.
kabinli jeneratörlerde bu gaz genelde kabinde birkir ve marş bastığında volandan çıkan kıvılcım bu aküyü patlatır ..
açık tip jeneratörlerde maalesef nedense aküleri yer olmadığı için volana yakın koyduğumuz için volandan gelen kıvılcım gene patlatır.

nemiş akülere hiç bir zaman yanıcı made ile yaklaşmayacağız hele şarjdaki akülerin suyuna şakmakla kibritle bakmak ışık amacıyla asla yapmayacağız .
 
jeneratörlerde aküler her 2 yılda max 3 yılda bir değiştirilir ..
jeneratörde aküler sürekli tampon şarjda olduğu için meydana bir gaz çıkar bu gaz birikir. bunun nedeni hidrojen ve oksijenin eşit şekilde tepkimeye girmemesidir . eğer aküye uzun süre su eksik kalmışsa bu gazın çıkma oranı çoğalır.
kabinli jeneratörlerde bu gaz genelde kabinde birkir ve marş bastığında volandan çıkan kıvılcım bu aküyü patlatır ..
açık tip jeneratörlerde maalesef nedense aküleri yer olmadığı için volana yakın koyduğumuz için volandan gelen kıvılcım gene patlatır.

nemiş akülere hiç bir zaman yanıcı made ile yaklaşmayacağız hele şarjdaki akülerin suyuna şakmakla kibritle bakmak ışık amacıyla asla yapmayacağız .
385 HP caterpillar dizel motorun takip ve bakımını 8 sene yaptım. Devamlı aküleri de şarj cihazı üzerinden şarjdaydı. Ne patlayan ne çatlayan gördüm. Miadı dolup şarj almayandan başka sıkıntımız olmadı. Ama akü led göstergesini sürekli takipte olup gerekirse saf su ilavesi her zaman yapıyorduk.
 

Forum istatistikleri

Konular
128,198
Mesajlar
915,774
Kullanıcılar
449,979
Son üye
schule48

Yeni konular

Çevrimiçi üyeler

Geri
Üst