Is ariyorum yardimci olur musunuz?

explosion

Üye
Katılım
8 Kas 2019
Mesajlar
3
Puanları
3
Yaş
22
Endustri meslek lisesi
elektrik-elektronik
endustriyel bakim onarim 2016 mezunuyum
1 egitim ogretim yili fabrikada staj yaptim
istanbul avrupa yakasinda ikamet ediyorum
22 yasindayim
askerligim 12/31/2020 tecilli
b sinifi ehliyetim var
orta duzeyde ingilizcem var

yardimci olucaklara simdiden tesekkurler
 

Zeratoren

Üye
Katılım
25 Tem 2019
Mesajlar
11
Puanları
3
Yaş
25
İşine karışmış gibi olmayımda kardeşim askerliğini bence gidip yap gel ben heryere başvurdum hiç biri dönüş yapmadı askerden geldikten sonra cv değişiklik yapıpı başvurdum buldum rahatlıkla askerlik çok büyük bir sıkıntı işyerleri iç.in
 

yigitsdr

Üye
Katılım
22 Şub 2010
Mesajlar
151
Puanları
8
Birgün çık evden, yanınada iki simit ve çay parası al işyerlerini dolaşmaya başla. Yoruldukça otur bir kahvede çayını iç simidini ye. Girdiğin yerlere personel ihtiyacınız var mı diye sor. Senin için güzel bir deneyim olur.

Bir de şunları gözlemle;
-İnsanların iletişimi nasıl, hangileri sempatik hangileri itici,
-Seni kimler dinledi, kimler dinlemedi,
-Kimler yardımcı olmaya çalıştı, kimler geçiştirdi,
-Genellikle aranan personel profilini kafanda oluşturmaya çalış,
-Sen de onlara aklındaki soruları sor, çekinme vb.
En son, kişiliğinin ve iletişiminin gelişmesi için şu çıkarımları yap; İtici davranışları zihinde belirle onları hayatın boyunca yapma, sempatik davranışları belirle ve hayatın boyunca onları ilke edin. Bütün bunları ciddi bir görev bilinciyle yap.

Bunu yaptıysan dikkate alma.
 
Son düzenleme:

paskomya

Paylaşımcı üye
Katılım
10 Eki 2009
Mesajlar
1,134
Puanları
108
Yaş
55
Konum
bodrum
ben işveren olsam, yaptığım işi gidip geri "gelmiyebilecek" birine neden öğreteyim? biliyorum zor ama önce askerliğini hallet, bu arada bulduğun hangi iş olursa olsun çalış, harçlığını çıkarmaya bak. inandığın tanrın yardımcın olsun
 
Konu Sah
E

explosion

Üye
Katılım
8 Kas 2019
Mesajlar
3
Puanları
3
Yaş
22
askerlik yapincami isi ogrenecek eleman konumuna geliniyor insan istedikten sonra alisir ve calisir
benimle birlikte mezun olunlarin cogu askere gitti ben universiteye gittim pek de istegidim gibi gectigi soylenemez ama olan oldu onume bakicam artik
stajimda hidrolik elektrik pnomatik mekanik ne ararsan vardi 3 ustayla calisiyodum herseyi ogrendim asagi yukari bi mulakat yapsalar ise alirken %85 90 basarili olurum kendime guveniyorum
askerlik icin tecili sonuna kadar kullanicam zaten nakit acigim ve borclarim var malum issizim askerlik icinde para lazim
 

el_emek

Üye
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
362
Puanları
18
Birgün çık evden, yanınada iki simit ve çay parası al işyerlerini dolaşmaya başla. Yoruldukça otur bir kahvede çayını iç simidini ye. Girdiğin yerlere personel ihtiyacınız var mı diye sor. Senin için güzel bir deneyim olur.

Bir de şunları gözlemle;
-İnsanların iletişimi nasıl, hangileri sempatik hangileri itici,
-Seni kimler dinledi, kimler dinlemedi,
-Kimler yardımcı olmaya çalıştı, kimler geçiştirdi,
-Genellikle aranan personel profilini kafanda oluşturmaya çalış,
-Sen de onlara aklındaki soruları sor, çekinme vb.
En son, kişiliğinin ve iletişiminin gelişmesi için şu çıkarımları yap; İtici davranışları zihinde belirle onları hayatın boyunca yapma, sempatik davranışları belirle ve hayatın boyunca onları ilke edin. Bütün bunları ciddi bir görev bilinciyle yap.

Bunu yaptıysan dikkate alma.
güzel tavsiyeler bunlar. ben de nokta atışı hedef göstereyim: karaköy bankalar caddesini baştan sona dolaş. bazen dükkanların camlarında ilanlar oluyor. sana göre bir iş bulursun belki.
 

Ar-kur-Tek

Usta Üye
Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
839
Puanları
183
Yaş
45
askerlik yapincami isi ogrenecek eleman konumuna geliniyor insan istedikten sonra alisir ve calisir
benimle birlikte mezun olunlarin cogu askere gitti ben universiteye gittim pek de istegidim gibi gectigi soylenemez ama olan oldu onume bakicam artik
stajimda hidrolik elektrik pnomatik mekanik ne ararsan vardi 3 ustayla calisiyodum herseyi ogrendim asagi yukari bi mulakat yapsalar ise alirken %85 90 basarili olurum kendime guveniyorum
askerlik icin tecili sonuna kadar kullanicam zaten nakit acigim ve borclarim var malum issizim askerlik icinde para lazim
Yazılanları anlamamışsınız.

1. Hiç bir iş veren adaptasyon sürecini tamamlayıp yaptığı işi ve iş yerini tam tanıyıp verimli olacağı zaman "hadi bana eyvallah..Ben askere gidiyorum" diyen kimseyi işe almak istemez.Bunun işi bilip bilmemekle alakası yok.Bu zaman ve süreklilikle alakalı bir şey.Netice itibarı ile işe girseniz bile bu açıdan bakınca hep "geçici eleman" statüsünde olacaksınız.Askerden gelince aynı yerde çalışmak isteyeceğiniz,iş yerinin artık eleman ihtiyacı olup olmaması, piyasanın o zaman nasıl olacağı falan hep muğlak meseleler ve taktir edersiniz ki kimse bu kadar muğlak bir durum için kendini bağlamak istemez.

2:Üç ustayla çalışıyordum her şeyi öğrendim düşüncesi size hayatta en büyük kötülüğü yapacak düşünce tarzıdır. %85-90 her konuyu bilirim diyen adamı kusuruma bakmayın ama daha en başta işe almam.30 yıllık sadece mekanik üzerine ihtisas yapan bir mühendis bile bu kadar iddialı cümle kuramıyor ve öğrenmesi gereken bir çok şey olduğunu söylüyorken hemde...
 
Konu Sah
E

explosion

Üye
Katılım
8 Kas 2019
Mesajlar
3
Puanları
3
Yaş
22
Iyi de ben teknisyenim diyorum zaten muhendisim teknikerim demiyorum malzeme bilgimle usta gozetiminde verilen isi yapicam
 

Sponsor Bağlantı

Forum istatistikleri

Konular
106,429
Mesajlar
750,011
Kullanıcılar
395,552
Son üye
elektrikbakimand

Yeni konular

Üst