Göçük tamir aleti

uçak16

Üye
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
436
Puanları
31
Yaş
61
http://etari.de/tr/hotbox/etari/alet-tamir-gocuk-t-hotbox-pdr/ bu aletin altındaki videoları izledim.Bu elindeki sensör gibi olan indüksiyon ısıtma gibi geldi.Bu konudaki düşünceleriniz nedir?
 
Aynen Ustam başka türlü anlık temasla metale işleyecek kuvvet yok!
 
elimde camı kırık bir indüksiyon ocak var .Bununla denemek istiyorum bunun bobini sarmal ve bobin uçlarında inp-outp var giriş çıkış bu bobininin uzunluğunda o şekilde sarsam olur mu acaba
 
Acaba cihaz ısıtma yerine vakum tekniğini kullaniyor olabilir mi?
 
İşin farklı incelikleri vardır sadece mantık yürütüyorum, merkez sarmalları dışa göre daha sık faha yakın deneme yapıp metali dışa potlaştıran yapı bılunur.

Siteye girmeden cevap yazmıştım, az önce baktım zaten yazmışlar indükleyici ind. başı ...

Vakum biraz olanaksız çok güç, raptiye ucunun uyguladığı kuvvet gerekli her halde var hesap et.
 
Son düzenleme:
Evet haklısın.ama kaportanin o kadar ısınması boyaya nasıl zarar vermiyormus enteresan
 
Son düzenleme:
Adamın elleri bayan eli gibi! Kaportaya deyince "Ayyy" diye bağırmıyorsa kesin manyetiktir ! İsıl işlemler mutlaka kaportada iz bırakır çünkü her boyanın üzeründe vernik vardır ! Ayruca boyayı ısıtırsanız sertliği artar kırılgan hale gelir !

Bir dönem araç boyahanesinde çalışmıştım !
 
Gocugun isitilarak düzeltilmesi bana mantıklı gelemiyor.indiksiyon ile isitmada öyle bahsedildiği gibi 200 derece değil cok daha yuksek isilara ciki liyor.o ısıda boya yanar bence
 
Teknik değerler yazıypr kimse bir şey uydurmuyor
 
Biz uyduruyor demedik ki nasıl çalıştığını anlamaya çalışıyoruz
 

Forum istatistikleri

Konular
128,212
Mesajlar
915,856
Kullanıcılar
449,990
Son üye
alpersirakaya

Yeni konular

Geri
Üst