Dc bobin devresi

Fren unıtesinin tetiklemesi kontaktör üzerinden ac 220 v besleme gerilimi direk trafo cıkısından. Yani siz diyorsunuz ki fren unitesi girişinde sürekli ac 22 v olmasın onuda kontaktor uzerinden geçirin. Fakkat yine aynı durum yaşanacak kontaktör çekince aynı anda hem 220 v besleme saglanacak hemde fren unitesi tetiklenecek bu sefer yine fren unitesi cıkışında bi problem oldugu için trafoda gerilim düşümüne ve kayıplara sebep olacak. Ünite recine içine baskı oldugu için devre elemanlarını açıp bakamıyorum. Yeni fren unitesi kullanacağım fakat aynı sorunu kısa vadede yaşamak istemiyorum. Bundan dolayı soruyorum tesekkurler.

Arklanma ile gerilim dusumunu ayrı ayrı değerlendirelim. Uc faz gerilimini projede 440V, sekonder gerilimleri ise 220/110 ve 15V gorunuyor. Reelde avometre ile bu ölçümleri alabiliyor musunuz?
 
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
Elektrik tesisatlarında seçilecek kablo kesiti genellikle kullanılacak güce göre çekilecek akımın hesaplanması ile belirlenmelidir.
Arklanma ile gerilim dusumunu ayrı ayrı değerlendirelim. Uc faz gerilimini projede 440V, sekonder gerilimleri ise 220/110 ve 15V gorunuyor. Reelde avometre ile bu ölçümleri alabiliyor musunuz?
Evet normal olarak tüm gerilimleri alıyorum trafo cıkısından.
 

Yeni mesajlar

Forum istatistikleri

Konular
128,189
Mesajlar
915,718
Kullanıcılar
449,957
Son üye
sezercakmak

Yeni konular

Geri
Üst