asenkron monofaze motorda alüminyum sargı hk?

Alüminyum sargılı motorlar,genelde,soğuk ülkelerde kullanılmak üzere tasarlanmıştır.Teorik
olarak,her yerde kullanılabilir gibi sunulmalarına rağmen,maalesef,Türkiye'de kullanımları so-
run olmaktadır.90-250 kw arası Asea marka 30 a yakın alüminyum sargılı motorlarımızın bo-
binajlarını,3-4 yıl süre içerisinde ( sargları yandığı için ) bakıra çevirmek zorunda kalmıştık.
 
Topraklama ölçümü ister endüstriyel bir tesis ister bir ofis binası olsun her işletme için kritik bir öneme sahiptir.
Zaman rölesi bir diğer ifade ile zaman saati adı verilen sistem süresi belli olan bir aralıkta araya girmesi veya çıkması amaçlanan elektrik sisteminin kontrol edilmesinde kullanılmak için tasarlanmıştır.
çok gördüm ben piyasada çok var kaynak makinalarındada çok çıkıyor.
 
Asenkron motor ve trafo motor hesabı bir kaç deyişiklik harici aynıdır Yani eş deyer devresi bu tip motorlarda bakır kaybı çok düşük olduğundan aliminyuöla arasında pek fark olmaz Zira havacılıkta hafif olması ve yüksek frekanslara tepkisi daha az olması nedeni ile kullanılıyor çinliler bunu maliyet için kullanmış:))
 
Aliminyum malzeme kullanarak sarım yapmanın iyi tarafı kilogram olarak daha az malzeme kullanılır,maliyet azalır.İyi olmayan tarafı ise özdirencinin bakıra göre yüksek olmasından dolayı ısınma iki kat fazla olur.İyi soğutulan ortamda kullanılabilir.Kolay gelsin.
 

Forum istatistikleri

Konular
128,198
Mesajlar
915,774
Kullanıcılar
449,979
Son üye
schule48

Yeni konular

Çevrimiçi üyeler

Geri
Üst