Dostum ben yapacak olsam ,
diye başlayayım düşük basınçlı bir gaz kullanırım. Karışım olmayan bir gaz kullanırım. Bunun cevabı R 134a gazıdır.
kompresör kısmında mümkünse motordan tahrik alan bir kompresör kullanmak mantıklıdır. Eğer mümkün değilse şunu söyleyebilirim. Bu tür sistemlerde dc motor kullanmak mantıklı değil neden derseniz fırça ömrü ve ağır şartlar altında çalışma koşulları nedeniyle tavsiye etmiyorum. fırçasız motor demek ac motor demektir. Bunun içinde iyi bir elektronik sistem ile araç içindeki voltajını 12 voltu kontrollü bir şekilde ac voltaja dönüştürmen gerekiyor. uygun voltaj ve kapasitede kompresör kullanmalısın. Bunu nerede konuşlandıracaksın bagajdamı ayrıca evaporatör ve kondenseri araçta nereye monte edeceksin bunları planlaman gerekiyor. Normal klimalarda kullanılan ekipmanlarla bu iş biraz zor olur.
Hevesini kırmak lstemiyorum ama araç klimaları özel klimadır. Ağır şartlarda ( vibrasyon - ses - ısı - basınç v.b. ) çalıştığı için yapıları özeldir.