3 fazlı asenkron motor gövdesi

ilkerzturk

Üye
Katılım
11 Ocak 2023
Mesajlar
1
Puanları
1
Yaş
25
Arkadaşlar selam,

3 fazlı asenkron motorların gövde kısmının neden tırtıklı bir yapıda üretildiğine dair bir soru aldım, araştırdım fakat sadece motoru soğutması için o şekilde üretildiğini buldum, cevabı söylediğimde doğru yanıt olmadığı söylendi, sebebi nedir bilen yardımcı olabilir mi?

Teşekkürler.
 
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
Zaman rölesi bir diğer ifade ile zaman saati adı verilen sistem süresi belli olan bir aralıkta araya girmesi veya çıkması amaçlanan elektrik sisteminin kontrol edilmesinde kullanılmak için tasarlanmıştır.
2.3. ve 4. Mesajların yazarları Hocalarima teşekkür ediyor, yeni konu acmaktansa bu konunun devamı olabilir diye düşündüm. Dış gövdesi silindirik değilde kare olan asenkron motorların avantajları nelerdir ? Saygılar..
 
2.3. ve 4. Mesajların yazarları Hocalarima teşekkür ediyor, yeni konu acmaktansa bu konunun devamı olabilir diye düşündüm. Dış gövdesi silindirik değilde kare olan asenkron motorların avantajları nelerdir ? Saygılar..
Bunlar düşük devirli , çoğunlukla da frekans konvertörü ile sürülen motorlar . Soğutma havası bunlar için daha değerli hatta gerekirse cebri soğutuluyor . Bu noktada pervane havası bütün motoru yalayarak devam ediyor kare motorda. Hava boşa gitmiyor .
 

Forum istatistikleri

Konular
128,160
Mesajlar
915,563
Kullanıcılar
449,919
Son üye
Serdar.59

Yeni konular

Geri
Üst