3 fazlı asenkron motor gövdesi

ilkerzturk

Üye
Katılım
11 Ocak 2023
Mesajlar
1
Puanları
1
Yaş
25
Arkadaşlar selam,

3 fazlı asenkron motorların gövde kısmının neden tırtıklı bir yapıda üretildiğine dair bir soru aldım, araştırdım fakat sadece motoru soğutması için o şekilde üretildiğini buldum, cevabı söylediğimde doğru yanıt olmadığı söylendi, sebebi nedir bilen yardımcı olabilir mi?

Teşekkürler.
 
Elektrik tesisatlarında seçilecek kablo kesiti genellikle kullanılacak güce göre çekilecek akımın hesaplanması ile belirlenmelidir.
Otomatik sigorta bulunduğu devreyi yüksek akım ve kısa devre akımlarından koruyan bir anahtarlama elamanıdır.
2.3. ve 4. Mesajların yazarları Hocalarima teşekkür ediyor, yeni konu acmaktansa bu konunun devamı olabilir diye düşündüm. Dış gövdesi silindirik değilde kare olan asenkron motorların avantajları nelerdir ? Saygılar..
 
2.3. ve 4. Mesajların yazarları Hocalarima teşekkür ediyor, yeni konu acmaktansa bu konunun devamı olabilir diye düşündüm. Dış gövdesi silindirik değilde kare olan asenkron motorların avantajları nelerdir ? Saygılar..
Bunlar düşük devirli , çoğunlukla da frekans konvertörü ile sürülen motorlar . Soğutma havası bunlar için daha değerli hatta gerekirse cebri soğutuluyor . Bu noktada pervane havası bütün motoru yalayarak devam ediyor kare motorda. Hava boşa gitmiyor .
 

Forum istatistikleri

Konular
128,126
Mesajlar
915,246
Kullanıcılar
449,840
Son üye
111340

Yeni konular

Geri
Üst