Atv 71 dc bara sorunu ?

efe43

Üye
Katılım
25 Ara 2006
Mesajlar
419
Puanları
1
Yaş
40
sayın arkadaşlar bir vargel sisteminde çalışan motor bir redüktore bağlı 1500\25 devir sistem yalnız bu sürücü dc bara yüksek geriliim hatası verip devereden çıkıyor mootor 37 kW lık ..sürücü çalışırken sürücünün ekarıda sürekli cu paremetreler değişiyor run clı dec acc acaba nerde hata yapıtorm kalkınma zamanlarındamı rampa adımı mı?
 
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
Elektrik tesisatlarında seçilecek kablo kesiti genellikle kullanılacak güce göre çekilecek akımın hesaplanması ile belirlenmelidir.
Dc bara gerilimi yükselmesi,duruşta inverterin aşırı yüklenmesi ile oluşuyor.Duruş zamanı çok önemli değil ise uzatmanız fayda sağlıyabilir.Olmazsa frenleme dirençi kullanmanız gerekecektir.Kolay gele
 
sayın arakdşaım suruş zamanı dediğin yavaşlama zamanımı... peki bunu hesaplayarakmı yapıyoruz yoksa deniyerekmi... birde kondansatörün hesabıda varmı şu an üzerinde var ama ne kadarık blmiyorum...
 
frenleme direnci üzerineki kondansatörden bahsediyorsunuz dimi dc barada takılı olan saygılar
 
sy ışıkotomasyonun dediğigibi duruş ve kalkış rampalarını yükselt eğer böyle bir imkan yoksa bir firenleme direnci takman lazım atv 71 in firenleme direnci fiyat listesinde var referans no: VW3-A7705 ve DEC rampa adaptasyonunu no yapmalısın.
 
teşekkürler koray verdiğin bilgiler için ama mesela bu kalkınma ve yavaşlama sürelerini ayarlarken bir hesaplama formulu gibi olay varmı rasgele mi ayrlıyoruz
 
hayır formülü yok ama rastgelede ayarlamıyoruz rampa ayarını makinanın çalışma prensibine göre ayarlamalıyız mesela bir örnek vereyim bir 25 tonluk vinç ele alalım vincin bomunda 10 ton yük var ve bu yükü haraket ettirmemiz lazım bu vinci sıfır rampayla yani çok hızlı bir şekilde kalkış yaptırırsak hem vince hem bomdaki yüke ve hemde yükün altındaki insanlara zarar verebilir aynışey duruş içinde gerekli onun için duruş ve kalkış rampalarını hiçbirşeye zarar vermiyecek şekilde ayarlamamız lazım bir örnek daha duruş kalkışı sıfır rampada çalışan sistemlerdevar mesela bir çuval kesme makinasını ele alalım bir cm boyu giriyorsun ayarlanan değere ulaşınca motoru sıfır rampada anında durması gerekir çünkü ayarlanan boyda hata yapmasını ve fire vermesini istemessin yani özetliyecek olursak rampa ayarlarını makinanın çalışma piresibi ve çalışma ataletine göre ayarlamamız gerekir.
 
rkadaslar bu frenleme direnci.bizim vinclerde atv31 in üzerinde bulunan 3 tane büyük tas dirençmi oluyor.eğer o ise olmasa ne olur? tskler
 
syn koray ey DEC rampa adaptasyonunu no yapmalısın demissin acaba bun seceneklerden nerden yapıyoruz ben baktım bulamadım.. menu türkçe ve pc de programıda var..
 
rkadaslar bu frenleme direnci.bizim vinclerde atv31 in üzerinde bulunan 3 tane büyük tas dirençmi oluyor.eğer o ise olmasa ne olur? tskler

kardes bu dırencler olmassa senın surucunde dc bara hatası verır.ozellıkle vınc kanca motorlarında kesınlıkle kullanmalısın.
 

Forum istatistikleri

Konular
128,398
Mesajlar
917,260
Kullanıcılar
450,290
Son üye
Lowery

Yeni konular

Geri
Üst