0-60V / 5V Regüle Devresi

7805'i farklı seri ile değiştirdim ama çıkış voltajı yine aynı. 4.8'leri geçemedim.
 
Devrede bir sıkıntı yok. 7805 çıkışından sabit 5V alabiliyorum. Problem avometrenin pilini değiştirdikten sonra halloldu. Fakat şu anda 2 sorunum var. Birincisi, 17km hızlara ulaştıktan sonra 5V alabiliyorum. Bu eşik değerini daha aşağı çekebilir miyiz? İkincisi, telefonu devreye bağladığımda 0,04 V'u geçemiyorum. Çıkışların bağlantısında hiçbir sorun yok.
 
Çıkışlardaki sorunu da çözdüm. Şu an tek problem eşik değerinin yüksek olması. Yani 18-20km hızlardan daha aşağıda giderken 5V çıkış almam gerekyor.
 
AC girişdeki 470k ve 2.2 UF ile oynama yapmanız gerekiyor gibi hız
 
bence sistemi komple değiştir.. bir tane akü tak onu şarj et istediğin zamanda tlfonu aküden şarj et.. bu şekilde çok fazla kaybın olur... boşa pedal çevirmemiş olursun ...
 
bence sistemi komple değiştir.. bir tane akü tak onu şarj et istediğin zamanda tlfonu aküden şarj et.. bu şekilde çok fazla kaybın olur... boşa pedal çevirmemiş olursun ...

Bisiklet hareket ederken sürekli akünün şarj olması aküye zarar vermez mi?
 
Bisiklet hareket ederken sürekli akünün şarj olması aküye zarar vermez mi?

bu soruna ustatlar daha doğru cevap verecektir.. bildiğim kadarıyla akü tamşarj gerilimine ulaştığında akım çekmez diye biliyorum.. tabi şarj kesici devrelerde yapılabilir. o zaman daha sağlıklı olur.. ev aletlerinde bile köprü diyot ve bir tane direnç ile yapılan şarj devleri gördüm..
 
:) bukadar kafa patlatma sadece telefon şarji içinmiydi?

valla benım jeton paraşutlu :))
 
Tekin Bey, 0-60V arası değişken bir voltaj aralığımız var ve biz sadece telefon şarj etmek istiyoruz. Sorun kısaca bu :)
 

Forum istatistikleri

Konular
128,184
Mesajlar
915,686
Kullanıcılar
449,954
Son üye
yulaf177

Yeni konular

Geri
Üst