Üç Kağıtçı Honda

ykarabasan

Üye
Katılım
6 Ağu 2008
Mesajlar
126
Puanları
1
Yaş
39
Sevgılı dostlar;
Dört ay önce, artan yakıt fiyatları ve vergiler sebebiyle bir motor satın almaya karar verdim, uzun araştırmalar sonucunda Honda space 110 motorunu alma fikrim oluştu.
Ve 4.525 Tl ye motoru satın aldım, herşey satın alana kadarmış.
Sorunlar baş gösterdi , yakıt ibresi çalışmıyor ve yanlış gösteriyordu kaç defa yolda kaldım.Servise başvurdum ilgilenmediler, 1000km gel deyip gönderdiler.(servis görevlisi yolda kalmamak için deponun kapagını açıp yakıta bakmamı önerdi, ne akıl ama)
Nihayet 1000 sınırına geldım motoru götürdüm, yağını degiştirdiler, efendım şamandra bozukmuş, 1 ay parça bekledim, parça geldi degiştirdiler arıza devam etti , bu sefer yakıt ekranını komple degiştirdiler ve oldu diye gönderdiler.
Halen sorunlarımın bir kısmı devam etmekte yine yanlış gösterge sebebiyle yolda kalıyorum.
Honda İstanbul merkezde beni sallmaya başladı.
Honda ya bir de bu açıdan bakmanızı isterim, Tüm detay, motorun parasını ödeyip motorun anahtarını alana kadar devam ediyor , daha sonra servis görevlileri çirkefleşiyor.
Bİ YERDE ANLATMAK ZORUNDAYDIM..
 
Üzülme bakarız icabına,
Şayet kendin tamir etmek istersen PM at sorunları ve çözüm yollarını konuşalım.
Servis dediğin amele takımı (tüm ameleleri ve işini severek yapan servis personelini tenzih ediyorum).
Kaç adet motorsiklet servis elemanı bujinin (CDI) patlaması için gereken enerjinin kaç joule olduğunu biliyor?
 
Üzülme bakarız icabına,
Şayet kendin tamir etmek istersen PM at sorunları ve çözüm yollarını konuşalım.
Servis dediğin amele takımı (tüm ameleleri ve işini severek yapan servis personelini tenzih ediyorum).
Kaç adet motorsiklet servis elemanı bujinin (CDI) patlaması için gereken enerjinin kaç joule olduğunu biliyor?
Seagate Hocam her zamanki gibi doğru ve yerinde tesbitin oldu ama ben merak ettim bu konularda da R Pi çözüm olmayacak mı söz etmeyecek misiniz :D
 
Seagate Hocam her zamanki gibi doğru ve yerinde tesbitin oldu ama ben merak ettim bu konularda da R Pi çözüm olmayacak mı söz etmeyecek misiniz :D

Bak bel altına vurdun. Onca mesaj içerisinde benim mesajımın irdelenmesi hoşuma gitti. Gerçekten teşekkür ederim.
Raspberry Pi geç açıldığı için buna ancak arduino yada bir atmel işlemci konulabilir. Ateşleme sistemi, kontrol panelindeki ışıklı levhalar,çakma turbo(Ne demekse acaib bir tabir oldu. Enjeksiyonlu sıkıştırmalı motorsiklet yakıt sistemi(Arkadaş bu da çok uzun oldu))
otomatik vites vs vs. yapılabilir.
 
Keşke Honda CB 125 alsaydın. Abime almıştık 2 yıl oldu. Tek kelimeyle mükemmel bir motor. Bende de yıllardan beri motor hastalığı vardı. Gaziantep'te motor hastası olan çok kişi var. Gerçi ben de şimdi kalmadı ama eskiden felaket derecede ilgilenirdim.

Ben motor denilince -hele de 4,000 Tl küsür vermişsin- Yamaha'nın YBR 125, Honda CB 125 veya TVS Apeche aklıma gelir. Tabi ki bu benim şahsi fikrim. Bu motorlar hem çok dayanıklı hem de uzun yola bana mısın demez..
 
Sevgılı dostlar;
Dört ay önce, artan yakıt fiyatları ve vergiler sebebiyle bir motor satın almaya karar verdim, uzun araştırmalar sonucunda Honda space 110 motorunu alma fikrim oluştu.
Ve 4.525 Tl ye motoru satın aldım, herşey satın alana kadarmış.
Sorunlar baş gösterdi , yakıt ibresi çalışmıyor ve yanlış gösteriyordu kaç defa yolda kaldım.Servise başvurdum ilgilenmediler, 1000km gel deyip gönderdiler.(servis görevlisi yolda kalmamak için deponun kapagını açıp yakıta bakmamı önerdi, ne akıl ama)
Nihayet 1000 sınırına geldım motoru götürdüm, yağını degiştirdiler, efendım şamandra bozukmuş, 1 ay parça bekledim, parça geldi degiştirdiler arıza devam etti , bu sefer yakıt ekranını komple degiştirdiler ve oldu diye gönderdiler.
Halen sorunlarımın bir kısmı devam etmekte yine yanlış gösterge sebebiyle yolda kalıyorum.
Honda İstanbul merkezde beni sallmaya başladı.
Honda ya bir de bu açıdan bakmanızı isterim, Tüm detay, motorun parasını ödeyip motorun anahtarını alana kadar devam ediyor , daha sonra servis görevlileri çirkefleşiyor.
Bİ YERDE ANLATMAK ZORUNDAYDIM..

kardeş Şikayetvar - Tüketici Şikayetleri, Şikayetim var da da paylaş bu olayı derim.
 
Sevgılı dostlar;
Dört ay önce, artan yakıt fiyatları ve vergiler sebebiyle bir motor satın almaya karar verdim, uzun araştırmalar sonucunda Honda space 110 motorunu alma fikrim oluştu.
Ve 4.525 Tl ye motoru satın aldım, herşey satın alana kadarmış.
Sorunlar baş gösterdi , yakıt ibresi çalışmıyor ve yanlış gösteriyordu kaç defa yolda kaldım.Servise başvurdum ilgilenmediler, 1000km gel deyip gönderdiler.(servis görevlisi yolda kalmamak için deponun kapagını açıp yakıta bakmamı önerdi, ne akıl ama)
Nihayet 1000 sınırına geldım motoru götürdüm, yağını degiştirdiler, efendım şamandra bozukmuş, 1 ay parça bekledim, parça geldi degiştirdiler arıza devam etti , bu sefer yakıt ekranını komple degiştirdiler ve oldu diye gönderdiler.
Halen sorunlarımın bir kısmı devam etmekte yine yanlış gösterge sebebiyle yolda kalıyorum.
Honda İstanbul merkezde beni sallmaya başladı.
Honda ya bir de bu açıdan bakmanızı isterim, Tüm detay, motorun parasını ödeyip motorun anahtarını alana kadar devam ediyor , daha sonra servis görevlileri çirkefleşiyor.
Bİ YERDE ANLATMAK ZORUNDAYDIM..

Merhaba.Motorunuzda beklenmeyen ve sürpriz olarak oluşmuş bu münferit (tekil) hatalar ve küçük sorunlar canınızı sıkıp arkasında koca bir marka olan şirketten sizi asla da soğutmamalıdır.Her çok iyi ve kaliteli markanın mükemmel ve ideal olması gibi bir durum hiçbir şekilde söz konusu da olamaz,yani bu türden oluşacak küçük sorunlar ve arızalar,insanın bu markalara olan saygı ve bakışını asla da değiştirmemelidir diye düşünüyorum.

Her zaman yaptığım gibi yine kendimden yaşanmış en güzel örnekleri yine bizzat da vermek suretiyle sizi bir nebze teselli etmeye de çalışayım istersenizİlk sıfır aldığım Brodway binek aracımın markasının Renault (OYAK) ve sıfır olması nedeniyle çok mükemmel olabileceğini,hiç olmazsa daha satın aldığım ilk yıllarda hiç bir sorun (Vukuat) çıkarmayacağını da kuvvetle düşünerek ummaktaydım.Ancak daha ilk günlerde ufak tefek,küçük arızalar,sorunlar da kendini gösterebilmişti.Neticede bu marka bir Mercedes Benz gibi çok dev bir marka olup da işçilik ve makina donanımından, kalitesinden ödün vermeyecek bir marka da değildi,bunu göz önünde bulundurmam da gerekirdi.

1.Arabanın ön camını temizlerken cama kuvvetli bir yapıştırıcıyla yapışık olan dikiz aynası elimde kaldı.Orijinalinden farklı olarak,cama değil de üst tavan kısmına,404 plastik yapıştırıcısı (Resin) ile tespit etmemle bu sorun başka bir şekliyle de düzeldi.

2.Arabanın benzin kapağından benzin deposuna yakıt iletimini sağlayan kıvrık benzin iletim borusu (Deve boynu) delindi,benzin farkedinceye kadar bir müddet boş yere yerlere aktı,ziyan oldu.Ancak serviste ücret karşılığı değiştirildi,yakıt dökülmesi sorunu böylece düzeldi.

3.Sinyal lambalarından birinin ampül duyunda daha ilk günlerde sorun (Elektrik iletim sorunu) oluştu,serviste ücret karşılığı değişti,sorun böylece düzeldi.

4.Dağ,tepe (Çok zor arazi koşullarında) dolaşırken arka amortisörlerin üzerinde yer alan şasi irtibatı olan kaynak yeri kısmında kaynak yerinden bie çatlama,ayrılma oluştu,"çıt,çıt" diye sesler rahatsız edici şekilde gelirken serviste özel bir kaynakla (Tig) sorun ücretsiz olarak halledildi.

5.Fren lambası müşiri (Stop lambasını fren pedalı altındaki siviçle yakıp söndüren) ilk günlerde bozuldu,yanmamaya başladı,trafikte tehdit oluşturduğu arkadan beni yakından izleyen arkadaşımdan bir uyarıyla söylendi.Fren lambası müşirini (On-ff svicini) açıp bağlantılarını (Kontak temas yerlerini) düzeltmemle sorun halledilmiş oldu.

--------

Bu buna benzer (Yukarıdaki bazı tekil olaylar) yüzünden ben hiçbir zaman Brodway markasından veya mensubu bulunduğu Renault ailesinden hiçbir zaman da soğumadım,bu markaya da soğuk bakmadım.Çünkü işçilik kalitesini zaten en baştan bilerek,kabullenerek ön yaklaşımla kabullenmiştim.Mükemmel bir işçilik kalitesi de hiç bekleyemezdim. Böyle ufak tefek,incir çekirdeğini doldurmayan,havadan sudan bahanelerle Broadway markasından vazgeçmedim,geçen zaman diğer aksamların (özellikle motor,elektrik aksamı) mükemmel olduğunu adeta ispatlamış,kendisini bana iyice kanıtlamış ve kabul ettirmişti.(1992 yılından bu yana) Yakın zamanda da istanbul'da yaşayan bir yeğenime hediye ettim.

HONDA motorunuz için de,gelecekte iyi olacak bu olumlu tememnileri beklemenizi umarak,mükemmel olan yanlarını görmeniz için de bunu sadece zamana havale etmekteyim.Zaman bu belirli markaların gerçek yüzünü aydınlatacak,ilk satın aldığınız yıllarda oluşan nefret ve soğukluk duygularınızı çok iyi de telafi ederek sıfırlayabilecek çok etkin bir ilaçtır da diyebiliriz.Aracınızla (motorunuzla) ve kendi benliğiniz arasında olaşabilecek,bu sevgi ve saygı bağlarını zamana bırakmanız (Ben yaşayan bir örneği de olduğum gibi)en iyisi olacaktır.

Cansız şeylerin de ayrıca bir ruhu olduğu ve sizinle aranızda menevi bir bağın,zamanın ilerleyen dilimleri çerisinde kurulmuş olabileceğini de düşünmek gerekir.Ancak o zaman insan arabasını kedisi,kızı,eşi,sevgilisi gibi manevi bir varlığı olarak sevebilir ve saygı da duyabilir.Psikolojik olarak bu bağ çoğu insanla cansız olan aracı arasında zamanla kendiliğinden kurulabilir.Hiçbir güç bunu tam olarak da engelleyemez veya tam olarak da bloke edemez diye haklı olarak da düşünmekteyim.Kolay gelsin.Saygılarımla.
 
Son düzenleme:
Sorun hondada değil size hizmet veren serviste. Dünyada herkezin çok memnun olduğu bir çok büyük marka türkiyede servis yetersizliği, ilgiziliği yüzünden türkiyedeki güvenilirliğini kaybediyor. bence sorunu honda müşteri hizmetleri ile paylaşın.
 
Degerli dostlar, İstanbul honda merkez motoru değiştırmeye yanaşmadı, tek dedikleri tamir edelim.Ve yine aynı arızadan 3. defa servise gittim ve motor 2 gundur serviste ne arayan var ne soran.İşin ilginç yanı motoru tamir ederken arka sinyallere benzin dökmüşler , sinyallerin içi solmuş, sordugumuzda servisteki bayan içerisini buhar yaptıgını söyledi.Baya bi tartıştıktan sonra kabul ettıler elemanlar dokmuş.
Üç beşinde degilim , sonuçta dunya malı ,sorun müşteriye fark etmeden icabına bakmak, gerekirse faturayı bana yansıtsınlar, ben gordukten sonra bi anlamı kalmadı.Allah bilir motorun kaput altında kalan kısmına neler yapmışlardır.
Koca honda,malesef insan odaklı değil , kar amaçlı bir şirket, her şey satana kadar...
MUTLU GECELER DİLEĞİYLE..
 

Forum istatistikleri

Konular
128,191
Mesajlar
915,727
Kullanıcılar
449,964
Son üye
lelaxi

Yeni konular

Geri
Üst