oto klimaları hakkında detaylı bilgi döküman arıyorum

furkano

Üye
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
131
Puanları
1
Yaş
39
oto klimaları hakkında detaylı bılgı herhangı bır konu degıl yanı hepsi :)
 
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
Zaman rölesi bir diğer ifade ile zaman saati adı verilen sistem süresi belli olan bir aralıkta araya girmesi veya çıkması amaçlanan elektrik sisteminin kontrol edilmesinde kullanılmak için tasarlanmıştır.
arkadaşlar benimde otomobil klimaları hakkında bilgiye ihtiyacım var. örneğin, bütün araç klimaları aynı gazımı kullanır ve gazı olmayan bir arcın soğutmamaktan başka nasıl belli olur benim mono metre ile ölçme şansım varmı varsa ölçüleri nedir ? şimdiden bilgilerini bizimle paylaşan kardeşlerimize teşekkür ederim ALLAH razı olsun.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
arkadaşlar araç klimaları genellikle freon 12 gazı kullanırdı şimdi genellikle 134 gaz kullanıyorlar zaten araçların biyerinde veya katalokta kaç gram ve ne tür gaz kullandığını yazar . zaten bunlara sağlıklı olarak gramla gaz verilir. cihaz gaz kaçağı yapmışsa ilave gaz basılmaz önce gaz (özel makinası var) depolanır filtrezisasyondan geçirilir nemi alınır ve makina üzerine gram değeri yazılarak gaz basılır. kaçaklarıda farklı bir gaz var içine basarsın bir gözlüğü var onunla bakınca sanki asgaratla bakmış gibi kaçak kendini belli eder. zaten bu işi en sağlıklı bu makinası olanlar yapar. eğer eliyle ve manometreyle basmak isteyen arkadaşlar hiç tavsiye etmem varsa bun lar inverter klima gibi basıncı belli olmadığından araç rölantide çalışırken dikkat edin basınç 19 barı geçmesin. emişide göz kararı 50,55 psi basın geçin.
 
arkadaşlar araç klimaları genellikle freon 12 gazı kullanırdı şimdi genellikle 134 gaz kullanıyorlar zaten araçların biyerinde veya katalokta kaç gram ve ne tür gaz kullandığını yazar . zaten bunlara sağlıklı olarak gramla gaz verilir. cihaz gaz kaçağı yapmışsa ilave gaz basılmaz önce gaz (özel makinası var) depolanır filtrezisasyondan geçirilir nemi alınır ve makina üzerine gram değeri yazılarak gaz basılır. kaçaklarıda farklı bir gaz var içine basarsın bir gözlüğü var onunla bakınca sanki asgaratla bakmış gibi kaçak kendini belli eder. zaten bu işi en sağlıklı bu makinası olanlar yapar. eğer eliyle ve manometreyle basmak isteyen arkadaşlar hiç tavsiye etmem varsa bun lar inverter klima gibi basıncı belli olmadığından araç rölantide çalışırken dikkat edin basınç 19 barı geçmesin. emişide göz kararı 50,55 psi basın geçin.

sen sanayide bak bakalım o işleri dediğin gibimi yapıyorlar.134 a ile r12 nin farkınıda bilen kaç kişi var.
 
dostumm..
açılan konu sene 2009 da açılmış yani ortada link felan kalmamıştır muhtemelen .. her konuya gereksiz mesaj yazacağın yere sormak istediğin öğrenmek istediklerini topluca yaz ki forumda kirlilik olmasın gerekli olan konular alta inmesin mesaj sayını burada doldurmaman dileği ile
hakan
 
deneysan diye bi site var orda ders notlarında bulabilirsin kolay gelsin
 
r 12 eski araçlarda kullanıo ama yeni araçlarda 134 kullanılıyor.r12 yi bulamazsın .araç kaputunu açınca klimamnn hangiz gazla calıstıgını görebilirsin
 

Yeni mesajlar

Forum istatistikleri

Konular
128,190
Mesajlar
915,724
Kullanıcılar
449,960
Son üye
katzeimar

Yeni konular

Çevrimiçi üyeler

Geri
Üst