Telefonda ki sesler

Halo16

Üye
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
31
Puanları
1
Yaş
39
Arkadaşlar Çalıştığım yeredki santrala bağlı olan bir telefon beni deli ediyor bana yardımcı olabilecek arkadaş varmı acaba santrala bağlı bir telefon çok çasırtı yapıyor ancak başka bir telefon ile değiştirince casırtı kesiliyor ancak 3,4 saat sonra oda çasırtı yapmaya başlıyor yenden öbür telefonu taktığımda çasırtı kesiliyor ancak 3,4 saat sonra oda çasırdıyor sebebi ne olabilirki diğer hatlarda sorun pek yok.
 
diğer hatları kontrol ettin mi ve ayrıca ona yakın yerlerde telsiz sistemlşeri var mı telsiz sistemi varsa parazit yapar
 
hayır telsiz kullanmıyoruz ve diğer telefonlarda bu sorun yok
 
sadece kamera sistemleri nin vericileri var ama sadece oranın çatısında değil başka yerlerde devar ancak oralarda sorun yok
 
bence ona yakın kablosuz sistemler varsa bu sorunu yapabilir
hem bu sorun ne zaman başladı?
ilk günden bu yana mı?
ve son zamanlarda sizin yakınlarınıza herhangi bir santral veya verici ve buna benzer sistemler yapıldımı? bi bunlara baksan ii olur
 
Sn.Halo16 ,
Santraldeki ana topraklama,hatlardan birindeki olası parazitlenmeyi % 90 oranında azaltır.Santralinizin topraklamasını tekrar gözden geçirin.
Ayrıca kullanılan hattın,radyo dalgalarına yada manyetik alana maruz kalmamasına özen gösterin.
Saygılarımla...
 
o hattın bağlantı noktalarını ve kabloda ek varsa ekleri kontrol et bir yerden su almış ve oksit yapmış olabilir.
 
santral ve telefon arasında krone varsa oraya bak küf ve oksitten olabilir.kablonda yedek per varsa ordan ver gene aynı olcakmı devam ederse gene. kendin arama yap arama esnasında voltaj kaça yükseliyo max. 90 v dc olmalı eğer geçiyorsa santralin kartından gelende problem vardır.
 
santralinizde kaç hat bağlı birden fazla ise bu hatları teker teker ayırın bunların sağlamlığını sağlam oluğundan emin olduğunuz bir telefon bağlayın gürültüyü yakaladığınız hattı kutusundan kontrol edin kutuda küf olabilir veya kutu perinde gevşeklik olabilir.kronerle sağlamlaştırın.veya bu cızırtıyı kutudan direkt perine bir telefon bağlıyarak dinleyin sorun devam ediyorsa bu hattın kutu ile dolap arasında gelen lokalinde yada dolap ile telekom arasında olan prensibal kabloda sorun vardır...(120' yi arıyarak telekom arıza servisine bildirin kutuda bir değişiklik yapmayın)ek olarak bu hatta adsl varsa siplitteri kontrol edin bağlantısı doğrumu doğru ise başka bir siplitter kullanarak tekrar kontrol edin.
 
Son düzenleme:

Yeni mesajlar

Forum istatistikleri

Konular
128,190
Mesajlar
915,724
Kullanıcılar
449,960
Son üye
katzeimar

Yeni konular

Çevrimiçi üyeler

Geri
Üst