robotlari

  1. robotları dalgalanmalardan korumak için ne yapabilrim

    bir fabrikada elektrik teknikeri olarak çalışıyorum elimizde spot ve kaynak robotları var 380 volt ve 300 amperlik bir besleme ile çalışıyorlar yalnız elektrik dalgalanması olduğunda bütün robotlar arızaya geçiyor 1 sn bi dalgalanmayı korumam gerekiyor bir arkadaşım 30KVAr 420 v bi kondansatorün...
  2. ABB - KUKA - COMAU Robotları Konusunda Bilgi Paylaşımı

    ABB: S3, S4, S4C, S4C+ ve S5 (IRC5) KUKA: KRC1, KRC2, KRC4 COMAU: C3G, C4G, C5G Bu robotlar konusunda hertürlü bilgi paylaşımında bulunabilirim. Mail adresime mail atmanız yeterli. Saygılarımla, RobotTR
  3. büyük ve gelişmis robotları nasıl programlıyorlar..

    Meraba, başlıktada olduğu gibi, pic programlama şeklindemi oluyo acaba yoksa çok farklı bi sistemmi.. demek istediğim gelişmiş robotlar yani süper dengeli veya insan hareketlerine çok yakın hareketler yapan robotların yapımı sırasında pic fln mı kullanılıyo ? hangi dille programlanıyolar?
  4. Elektronik Kitap İstek

    Selam ustalar formunuzun yeni bir üyesi olup sizden birkaç e-kitap isteğim olucak yardımcı olursanız çok sevinirim. İlk önce ben Elektronik Haberleşme Öğrencisi olduğum için elinde bana uygun E-kitaplar olanlar verebilirse bunun yanında elektronik,temel elektronik,devre analizi,ac dc...
  5. panasonic kaynak robotlari kullanicilari

    panasonic kaynak ve plasma kesimi yapan robotlar hakkinda bilgi ariyorum
  6. ArkadaŞlar bu robotlari İzleyİn

    Mrb arkadaŞlar bu robotlar baŞka İzleyİn teknolojİ nerelere gİtmİŞ bİ gÖrÜn bİzden habersİz :) saygilar http://www.zaplat.com/arama.php?k=robot
  7. uln2003mfk

    festo nun inanılmaz pnomatik robotları

    festo nun inanılmaz pnomatik robotları...
  8. Iml robotlari(kalip İÇİ etİketleme robotlari)

    IN MOULD (KALIP İÇİ ETİKETLEME SİSTEMLERİ) Enjeksiyon makineleriniz var ve makinelerinizi yeni teknolojilere adapte ederek kar marjınızı artırmak istiyorsanız.? Size çok avantajlı bir teklifimiz var….. Firmamız IML ROBOTLARI (kalıp içi etiketleme) makineleri üretmekte ve bu konuda 5...
  9. Kaynak Robotlari İÇİn EndÜktİf SensÖrler

    ArkadaŞlar kaynak Yapan Robotlarda Normal EndÜktİf SensÖr Kullanmak MÜmkÜn DeĞİldİr. manyetİk Alanin Ve Kaynak Kiviilcimlarinin YoĞun OlduĞu Bu Ortamlarda KaynaĞa Dayanikli EndÜktİf SensÖr Kulanmak Gerekİyor...benİm BİldİĞİm En İyİsİ Balluff... daha İyİsİ Varmidir?
  10. semih_turna

    Sİzce Bu Robotlari Kİm Yapti!!!

    arkadaşlar bu günlerde sumo robot yarışmaları düzenlenirken ülkemizde adamlar aşmışlar uzak doğu sporu yaptırıyolar robotlara...ben görünce çok hosuma gitti ama bir yandanda üzüldüm ülkemizde robotla uğraşan az sayıda olduğu için sizce imkanmı yok yada birilerimi engelliyo...
Üst