Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
kahramantürk'e katılıyorum özellikle 2. madde yanlış sarım (tel veya sipir sayısı) hatasının üzerinde durmak gerekiyor. genelde bu tip hatalar (hata olduğunu pek düşünmem) neden olabiliyor.
sn ustalar burada anlaşılamayan bir nokta var, motor sarıma gitmeden önce sistemde düzgün çalışıyor muydu? sarıma gitme sebebi bu sistemde yanması mı? 270 A. bir güç çekiyorsa ve sistem elle dönüyorsa problem nerede?
motorun boşta normal amperin de çalışması sarımın tam anlamıyla sağlam...
sn. musty_tq yeriniz nerede, eğer iş yerimize yakın bir yerdeyseniz gelip görmek istiyorum sistemi.
motor sarım'a gittikten sonra oluşmuş bir arıza mı? motor sarımdan önce bu sistemden problemsiz çalışıyorsa zaten sorunun motorda olduğu açıktır.
nötr aynı zamanda toprak olduğu için kontrol kalemini faz-nötr arasına bile bağlasan yanacaktır. zaten sen faza değdirdiğinde seni nötr olarak kullanıyor ve devre tamamlanıyor.
nötr hattına tuttuğunda yanmasının sebebiyse fazın vücudunun üzerinden devresini tamamlayarak iki kontrol kalemini...
inşallah kısa süre sonra rüzgar tribünümü tamamlayacağım. çeşitli tip ve güçlerde hazırlamaya çalışıyorm. dc motor arayanlar öncelikle eski yazıcılarını kontrol etsinler ayrıca bulamayanlara yardımcı olabilir. Şefim paylaşımın ve bu konuya eğilimin için çok teşekkürler.
saygılarımla
böyle bir sistem mümkün değildir tabi arada depolama ünitesi olmadıkça, giriş 0 olduğu konumda yoktan var etme mümkün olamaz, tribünden elde ettiğin değişik akımları bi şarj devresiyle aküye aktaracaksın ve oradan sabit bir voltaj elde edeceksin. aksi mümkünse bende öğrenmek isterim doğrusu...
krall 35 bütün bu sistemler istanbulda karaköy işhanında mevcut. bütün devre elemanları hazır baskı plakası ile. montaj etmek ise çocuk oyuncağı....
saygılar