Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Prensip olarak tüm çektiğimiz profibus kablolarını ayrı tavadan ve hepsinin paralelinde 16 lık sarı yeşil götürüyoruz.Topraklamalarımızı trafodan kesinlikle ayrı tutarız.Sahadaki tüm prizler fişler özellikle 3p+n+şase olacak şekilde kablolanır.Sürücü kontrollü ac motor besleme kabloları ekranlı...
başıma gelen olayı anlatayım evet tankda ki su ısınıyordu sebep su borularını elektrik kabloları ile iç içe çekmişler veya yeni makinanın kabloları boruların üzerinde olması idi.Boruların bir sekonder gibi çalıştığını belirtmişlerdi.
Tahrik tarafındaki sıkışmadan dolayı motor ısınır ve statör sargı direnci değişir senin tanımladığın akımda değişir.Fakat verdiği hata mesjında görmen lazım.
Yağ genelde bozulmaz yalnız rutubet oluşabilir.Servis hemen olduğu yerde yağı balona alır servis aracında ısıtır filtreler ve tekrar doldurur.Kafanıza göre doldurmayın seviyeyi aşarsanız çalışma anında ısınmadan dolayı yükselir ve mantar contalardan yağ atmaya başlar.