Ens9888

Üye
Katılım
17 May 2017
Mesajlar
74
Puanları
1
Yaş
25
Merhaba arkadaşlar çok yardımınıza ihtiyacım var 200watt bir amfi yapıcam bu amfi simetrik beslemeyle çalışıyor ve ben bunu tek kaynaktan simetriğe çeviren bi devreyle yapmak istiyorum ama nasıl yapıcağımı bilmiyorum . giriş voltajı 12-24 olabilir çıkış ise 2x24 volt olucak ve en az 200watt olucak lütfen yardım edin devre elemanlarını sipariş edicem ve hepsini tek seferde sipariş etmek istiyorum.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Hocam bu sistemi arabada çalıştırmak istiyorum onun için tek kaynak bunun için bir devre varmı. Saygılarımla
 
Hocam bu sistemi arabada çalıştırmak istiyorum onun için tek kaynak bunun için bir devre varmı. Saygılarımla
İlk mesajda belirtseydin keşke, uygun güçte inverter ile 220 elde edip aynı sistemi beslersin, bundan başka benzer yapı ve trafo sardırman gerek ki aynı kapıya çıkacaktır.
 
İlk mesajda belirtseydin keşke, uygun güçte inverter ile 220 elde edip aynı sistemi beslersin, bundan başka benzer yapı ve trafo sardırman gerek ki aynı kapıya çıkacaktır.

Anladım hocam herşey için teşekkürler sağlıcakla kalın
 
12 volttan 2x24 volt elde etmek icin yani anfi beslemek icin anahtarlamali devre semalari mevcut. Biraz arastirinca bulunabilir.

www.320volt.com blogu bir inceleyiniz.

Hocam bi tane buldum ancak bu devreyi nasıl yapıcağımı bilmiyorum o kadar iyi bi elektronikçi değilim daha yeni başladım çokta hevesliyim bu devrenin proteus çizimleri yok ve bende denedim çizemiyorum baskı devre yapıcam ama onun da dosyaları yok nasıl yapıcam bilemiyorum malzemeyi sipariş etsem dahi bu devreyi kuramam baskı devresini nasıl yapabilirim veya siz bi bakın yaparsanız çok makbule geçer

http://320volt.com/ei33-trafo-kullanarak-dc-dc-konvertor-200w-2x30v-sg3524-sg3525/

Bu arada bu devredeki trafodan elimde var zamanında sökmüştüm Lazım olur diye bu güne nasipmiş eğer bu devrenin isis veya ares çizimini yapabilirseniz gerçekten çok makbule geçer. Saygılarımla
 

Forum istatistikleri

Konular
128,647
Mesajlar
919,352
Kullanıcılar
450,660
Son üye
DdcAn2080

Yeni konular

Geri
Üst