Ev yapımı hava kompresörü

Motor yağın içerisinde çalışıyor, açık çalışması soru işareti. Dış kabın kapalı olması, gürültüsüz çalışmasında önemli olmalı, bu özelliği bozulabilir.

Tankın büyükçe seçilmesi, ekovatın sık sık devreye girmesini (ısınmasını) engelleyebilir. Basınçlı havanın çok yoğun kullanımı için ekovat uygun olmayabilir.
 
Son düzenleme:
Abiler soyle bir motor edindim. Borulari fazla gibi :D simdi nasil calistiricam bunu hadi bakalim
471cdb9732a7ab34a8e990ed8ad7f844.jpg
d516eed0b98501f8533f941cd031349e.jpg
4896f5be5f0350ff0bc30b3073279333.jpg


SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Sağ alttaki iki boru iptal üstteki iki borudan ince olan basınç kalın olan emiş soldaki tek kalan boruda emiş emiş borularından birinide iptal edin diğer emiş borusunada filtre takın.
Elektrik bağlantısıda yuvarlak siyah olan termik bir uç buraya motora takılı olan bobinli parça role bir uçta rolenin yanındaki vidaya bağlayın.
Ekovatınız 1/5hp 125 kaloridir. Kullanacağınız havaya yeter mi ?
 
@ilker 72
Hocam simdi detayli foto atiyorum elektrik baglantisi ile ilgili. Bu terimlere yabanciyim. Hangu uclara faz notr toprak verirsem motor calisir ?
d28113e22d41e1d6cea8805dfb204f45.webp
c8b5a84a14afee7a68db735cdd8b3cf6.jpg
e0d597aefed4b1724599624f652a73fc.jpg


SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Faz ile nötr yeri fark etmez çünkü ac motor son fotodaki siyah ve mavi kablolara akım verdinizmi cihaz sağlamsa çalışır.
 
motorun şasesindeki yeşil sarı kablolar toprak sanırım toprak da bağlayım mı ?
çalışmazsa geri vereceğim çünki
 
Evet toprak ucunu bağlayın bu sizin güvenliğiniz için elektrik kaçağı varsa sigorta atar
 
@serkan_48 ustamız bu konuda bilgili sanırım.

@c.berkan

Gerekli tüm bilgileri sayın @ilker 72 arkadaşımız vermiş.

Biraz detay vermek gerekirse ( konuda bilgi birikimi olsun )

Kompresör borularında sağ taraftaki çoklu borulardan en alttaki iki adet olan ince borular karteri ısıtmak için kullanılan borulardır. Basma borusu bu borulara bağlanıp kompresörün içinde dolaşıp geri çıkış yaparak kondensere girer. ( Hava kompresörü için bu iki uç iptal edilecek )

Kalan borulardan ilker arkadaşımızında söylediği gibi ince olan boru basma hattı hava çıkışı kalın olan ise emiş hattıdır. Elektrik terminali tarafındaki hatta şarj için bırakılmış porttur. Bu portta emiş hattıdır. İki emiş hattından biri körlenebilir.

Saygılar.
 

Forum istatistikleri

Konular
128,604
Mesajlar
918,989
Kullanıcılar
450,606
Son üye
csancar

Yeni konular

Çevrimiçi üyeler

Geri
Üst