Elektronik meraklıları fikir verebilirmi

akyuzali

Üye
Katılım
24 Mar 2020
Mesajlar
3
Puanları
1
Yaş
39
Arkdaşalr küçüklükten beri elektroniğe merakım olmasına rağmen bir türlü başlayamadım.Şimdi bu yaştan sonra elektronik okuyorum fakat şöyle bir sıkıntı var diyelim bitirdim .Bi kaç devre yaptım ama sonra kendimi nasıl geliştrebilirim.Hobi olarak uğraşan arkadaşlara sorum şu; bi zaman sonra insan evde ne yapabilir ki , biri sizden bi proje istemeden,Çünkü merakımdan yazılımla uğraşmıştım orda yaşadıklarımdan ötürü soruyorum bunları .Bi zaman sonra ""eeee şimdi neyapıcaz"" diorsunuz eğer aklınızda proje yoksa.Anlatmak istediğimi pek net anlatamadığımın farkındayım .Mesela uzun yıllardır sadece hobi olarak uğraşanlar fikirlerini yaptıklarını ,yapmak istediklerini anlatabilirlermi yada keşke hiç başlamasaydım diyen varmı
 

paskomya

Usta Üye
Katılım
10 Eki 2009
Mesajlar
1,644
Puanları
183
Yaş
56
Konum
bodrum
öğrenmek ve merak? sınırsızdır dersem ne düşünürsün? eğer para kazanmak için öğreniyorsan bir dalda (konuda) uzmanlaşmakta fayda var. diğer pencere herkes bir şekilde bir şeyler tasarladı (hayal etti) kiminin ki oldu kiminin ki olmadı, kimi hayalini kurduğu şeyin daha önce yapıldığını öğrendi. insan hayal ettiği sürece yaşar. sende hayal et bakarsın olur. buradaki herkesin raflarında yarım kalmış, bitmemiş, başarıya ulaşmamış binlerce milyonlarca hayali- projesi var. eee napcaz demiyeceksin, neleri yapabilirim, neler yapılabilir diye yaşayacaksın yapmaya çalışacaksın. bakasın içinde bir bir tesla saklıdır neden olmasın?
 

rsimsek

Katılımcı Üye
Katılım
3 Haz 2010
Mesajlar
365
Puanları
58
Konum
Anadolu yakası
....Şimdi bu yaştan sonra elektronik okuyorum fakat şöyle bir sıkıntı var diyelim bitirdim .Bi kaç devre yaptım ama sonra kendimi nasıl geliştrebilirim...
Bu tamamen amacınıza bağlı bir karar olmalı. Eğer bir mezun olup ya da tahsil süresince bir kaç proje geliltirebilirsen bir miktar deneyim edinirsin. Belki bu projelerden para kazanırsın. Amaç öğrenmekse, öğrenmenin sonu yok ancak ömür sonlu! Para kazanmaksa, işe yarar bir projen olsun kafi. Yani istikametin amacına bağlı.
 
Konu Sah
A

akyuzali

Üye
Katılım
24 Mar 2020
Mesajlar
3
Puanları
1
Yaş
39
Bu tamamen amacınıza bağlı bir karar olmalı. Eğer bir mezun olup ya da tahsil süresince bir kaç proje geliltirebilirsen bir miktar deneyim edinirsin. Belki bu projelerden para kazanırsın. Amaç öğrenmekse, öğrenmenin sonu yok ancak ömür sonlu! Para kazanmaksa, işe yarar bir projen olsun kafi. Yani istikametin amacına bağlı.
Yok hocam işin parasında değilim ama dedğim gibi yazılımla uğraştım.. bi saaten sonra aklınıza bişe gelmiyor.Ne yapsam diye düşünüp aynı şeyleri yapmaya başılıyorsunuz.Sonrada sıkılıyorsunuz. elektronikte böyle ourmu diye çekiniorum açıkcası
öğrenmek ve merak? sınırsızdır dersem ne düşünürsün? eğer para kazanmak için öğreniyorsan bir dalda (konuda) uzmanlaşmakta fayda var. diğer pencere herkes bir şekilde bir şeyler tasarladı (hayal etti) kiminin ki oldu kiminin ki olmadı, kimi hayalini kurduğu şeyin daha önce yapıldığını öğrendi. insan hayal ettiği sürece yaşar. sende hayal et bakarsın olur. buradaki herkesin raflarında yarım kalmış, bitmemiş, başarıya ulaşmamış binlerce milyonlarca hayali- projesi var. eee napcaz demiyeceksin, neleri yapabilirim, neler yapılabilir diye yaşayacaksın yapmaya çalışacaksın. bakasın içinde bir bir tesla saklıdır neden olmasın?
Hocam 2 şey sorabilirmiyim siz hobi olarak mı uğraşıyorsunuz ve kaç yıldır elektronikle meşgulsunuz
 

paskomya

Usta Üye
Katılım
10 Eki 2009
Mesajlar
1,644
Puanları
183
Yaş
56
Konum
bodrum
Yok hocam işin parasında değilim ama dedğim gibi yazılımla uğraştım.. bi saaten sonra aklınıza bişe gelmiyor.Ne yapsam diye düşünüp aynı şeyleri yapmaya başılıyorsunuz.Sonrada sıkılıyorsunuz. elektronikte böyle ourmu diye çekiniorum açıkcası
güzel insan madem ben tıkandım diyorsun al sana bir ütopik bir tasarı. benim yazılım tarafım sıfır- devre baskısı hazırlama sıfır,işim ağırlıklı olarak tamir ve bozmak üzerine. manyetik enerji ile uğraştım sadece levitasyonu becerdim, alternatör yapayım derken motor yaptım (aslında ters döndürmeyi becerseydim elektrikte üretebilirdim) osilatör- ses dalgaları-ses frekansını kullanarak tıbbı bir tanılama cihazı üretmek hayalim, hani şu uzay yolu dizisinde filminde vardı dr scotty'nin kullandığı gibi bir şey. bir de aklının kenarında olsun nasa sadece bir labtop büyüklüğünde olana bir servet ödeyecek. al sana ucu bucağı olmayan bir tasarı. hücrelerin dokuların organların sağlıklı olan frekanslarını belirleyip, tarama sonucunda hastalıklı arızalı hücre doku organları tanılamak. şimdi içindeki teslayı çıkar. bu arada çok akıllı olduğum söylenemez, lakabım "çatlak" tır başka türlü tanımazlar beni, kimse adımla çağırmaz. hadi ben taşı kuyuya attım sen çıkar çıkarabiliyorsan. sakın olmaz deme, olmaz; olmaz
 

Sponsor Bağlantı

Forum istatistikleri

Konular
108,845
Mesajlar
767,979
Kullanıcılar
403,654
Son üye
Samed karadağ

Yeni konular

Üst