Easyview 5.6'' MT506TV'de Animasyon uygulaması yardım

kizmaz

Üye
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
13
Puanları
1
Yaş
39
Merhaba arkadaşlar.
Belirttiğim sözkonusu operatör panelinin klavuzundaki animasyon tanımını harfiyyen yerine getirmeme rağmen istediğim hadise gerçekleşmedi.
Yanlış yaptığımı düşündüğümden, sizlerden yardım beklemeyi uygun buldum.

Animasyon uygulaması nasıl yapılabilir. Elinizde bununla ilgili bir uygulma varsa, gönderirseniz sevinirim.
 
Yazımızda endüstrinin can damarı sayılabilecek PLC’yi inceleyeceğiz.
KNX Standardı, küçük bir rezidansın içerisindeki aydınlatma, perde panjur, klima kontrolünden, Dünya’nın en büyük havalimanlarındaki aydınlatma otomasyonu gibi çözümler için tercih edilen bir Dünya standardıdır.
Animasyon için önce sağ taraftaki menüden ANİMASYON seçeneğini alıyoruz ve gelişi güzel olarak ekran sayfasına noktalar koyuyyoruz 3-4 tane nokta koyduktan sonra sağ tuşla çıkıyoruz.Daha sonra koyduğumuz noktalar üzerine çift tıklıyoruz ve ANıMATION OBJECT'S ATTRIBUTES penceresi geliyor.Oradan bir word adres seçiyoruz örn.LW0 (bu panelin kendi dahili wordu) aynı pencereden NO OF STATES seçeneğine animasyonumuz kaç hareketten oluşacaksa onu yazıyoruz.örn.3 olsun,onuda seçtikten sonra yine aynı pencereden SHAPE segmesini açıyoruz.SHAPE LIBRARY seçeneğini işaretliyoruz ve SHAPE LIBRARY aktif oluyor.Aktif olan SHAPE LIBRARY'e basıp library seçeneklerini(tiplerini)görüyoruz
oradan 3 görünümlü bir obje seçiyoruz.(çünkü hareketimiz 3 istasyondan oluşacaktı) örn:BUTTONS 3 ten 27 no2lu shapeyi seçiyoruz.(STATE'dende shapenin kaç basamaktan olduğunu denetleyebiliriz) ve OK'basıyoruz ardından TAMAM diyoruz ve SHAPE resmimizi çalışma penceremize atmış oluyoruz.
Bundan sonra yine sağ taraftaki menüden SET WORD seçeneğini açıyoruz açılan pencereden animasyonumuzla aynı olması gerektiğinden yine LW=0 wordunu seçiyoruz ve ATTRIBUTE kısmındanda nasıl çalışmasını istiyorsak o seçeneği işaretrliyoruz örn:pERIADICAL JOG ++ olsun alt taraftaki INC VALUE'ye 1 UPPER LIMIT'e 2 yazalım ve BREAK TIME2'yede 0,2 yazalım (break time animasyon hareketimizin hızını belirler) daha sonra SHAPE segmesine gelip eğer shape library seçeneği açık ise onu kapatalım (çünki set word'un görünmesini burada istemiyoruz ama eğer ATTRIBUTE kısmından JOG + , ADD JOG + gibi seçenekleri tercih etmiş isek o zaman buton olarak görünmesini isteyebiliriz.) ve TAMAM diyelim. Animasyonumuz hazır.Şimdi ise tek şey simüle edip görmekte.

Siz isterseniz animasyonları 32 harekete çıkarabilirsiniz. Tabi animasyon resminizin 32 hareketten oluşması gekemektedir.Bitmap olarak veya Shape library'a sizler kendi objelerinizi olışturabilirsiniz.Önemli bir ayrıntı: Bitmap'te oluşturduğunuz objeler SLP uzantılı dosyalara göre çok daha fazla yer kaplar.

Kolay gelsin
 
Teşekkür edrim.Bu konu üzerinde çalışıyordum.Açıklamalarınızın bana yardımcı olacağına inanıyorum.
 

Forum istatistikleri

Konular
128,217
Mesajlar
915,887
Kullanıcılar
450,002
Son üye
enginyayl

Yeni konular

Geri
Üst