Teknisyen063
Üye
- Katılım
- 4 Ara 2012
- Mesajlar
- 547
- Puanları
- 1
arkadaşlar ve sayın ustalarım tesisimizde olan bir arıza konusunda önerilerinize ve yardımcı olabilirseniz devre şemasına ihtiyacım var
tesisimizde dizel pompa belli basınş aralıklarında devreye girip çıkıyor
İKİ YÖNLÜ PAKO ŞALTER
DEVREDE BULUNAN ELEMANLAR
12-13,8 AKÜ ŞARJ REDRESÖRÜ
C-25A OTOMAT AKÜ İÇİN
B-6 OTOMAT
ENTES MCB ZAMAN RÖLESİ
2 ADET RÖLE (OTOMOTİV İŞLERİNDE KULLANILAN)
1 ADET STOP BOBİNİ
BASINÇ ŞALTERİ
AKÜ -MARŞ MOTORU VS
SİSTEM EL VE OTOMATİK OLARAK ÇALIŞACAK OTOMATİK KONUMDA BASINÇLA ÇALIŞIP DURACAK EL KONUMUNDA İSE YİNE AYARLANAN BASINÇ ARALIGINDA LAKİN ANAHTARLA ÇALIŞACAK
HER GELEN YAPARIM DEYİP BİRAZ DAHA SİSTEMİ KARIŞTIRDI ŞİMDİ KARMA KARIŞIK ÖNEMLİ BİR NOKTA STOP BOBİNİNE GİDEN 3 REKLİ KABLO SİYAH NÖTR KIRMIZI FAZ BEYAZ MÜHÜRLEME
MARŞ ANINDA KIRMIZI VE BEYAZDA VOLTAJ OLACAK MOTOR ÇALIŞINDA BEYAZ DEVREDEN ÇIKACAK
BİRAZ UZUN VE ZAHMETLİ OLACAK AMA YARDIMI OLAN OLMAYAN ARKADAŞLARA TEŞEKKÜR EDERİM
tesisimizde dizel pompa belli basınş aralıklarında devreye girip çıkıyor
İKİ YÖNLÜ PAKO ŞALTER
DEVREDE BULUNAN ELEMANLAR
12-13,8 AKÜ ŞARJ REDRESÖRÜ
C-25A OTOMAT AKÜ İÇİN
B-6 OTOMAT
ENTES MCB ZAMAN RÖLESİ
2 ADET RÖLE (OTOMOTİV İŞLERİNDE KULLANILAN)
1 ADET STOP BOBİNİ
BASINÇ ŞALTERİ
AKÜ -MARŞ MOTORU VS
SİSTEM EL VE OTOMATİK OLARAK ÇALIŞACAK OTOMATİK KONUMDA BASINÇLA ÇALIŞIP DURACAK EL KONUMUNDA İSE YİNE AYARLANAN BASINÇ ARALIGINDA LAKİN ANAHTARLA ÇALIŞACAK
HER GELEN YAPARIM DEYİP BİRAZ DAHA SİSTEMİ KARIŞTIRDI ŞİMDİ KARMA KARIŞIK ÖNEMLİ BİR NOKTA STOP BOBİNİNE GİDEN 3 REKLİ KABLO SİYAH NÖTR KIRMIZI FAZ BEYAZ MÜHÜRLEME
MARŞ ANINDA KIRMIZI VE BEYAZDA VOLTAJ OLACAK MOTOR ÇALIŞINDA BEYAZ DEVREDEN ÇIKACAK
BİRAZ UZUN VE ZAHMETLİ OLACAK AMA YARDIMI OLAN OLMAYAN ARKADAŞLARA TEŞEKKÜR EDERİM