bisikleti şarj etme

arkadasım sana işin mantığını söyleyeyim ona göre yoluna devam et,şimdi sen boşta giderken motoru şarj etmek istiyorsun.Motor sarj ederken manyetik alan olusacagından motor yavaslayacak.Bu temel kavramdır.Oyüzden fren yaparken sarj etmen gerekecek.Yeni nesil tüm akülü arabalar ve iş makinaları sistemi böyledir.Motorunun motorunda 4 kablo var ise yastık uçlarına frene bastıgında 2-3 volt vereceksin.Diğer iki kablodan voltaj çıkısı olacaktır.Bunuda sürücü karta geri dönüş olmadan aküye göndermen gerekecek.O yüzden bir diyot tablası yapman gerekecek yada tristörlü tabla.Tam olarak anlayamadığın kısımlarını sor daha geniş olarak yazayım
 
Elektrik tesisatlarında seçilecek kablo kesiti genellikle kullanılacak güce göre çekilecek akımın hesaplanması ile belirlenmelidir.
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
kardeş zaten bizim şarjlıda gazı kestiğimizde otomatik olarak şarj eden sistem varmış çok sağol yinede ilgilendiğin ve yardımların için
 
adamlar düşünmüş zaten olmazsa olmaz bişe.Tüm yeni nesil makinalarda mevcut.Artık sen baska bir sistem üzerine çalış.Mesela güneş paneli yerleştir.Park halinde şarj olur
 
adamlar düşünmüş zaten olmazsa olmaz bişe.Tüm yeni nesil makinalarda mevcut.Artık sen baska bir sistem üzerine çalış.Mesela güneş paneli yerleştir.Park halinde şarj olur

aynen kardeş ama panel falan hem çalınma riski var hemde pahalı kolay kolay muhafaza etme yolu yok.Maliyet çok
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha fazla bilgi edin…