mrb öncelikle teknik servis yetkilisi olarak yorumlarınız karşısında çok şaşırdım arızayı söylemeyin,anlamazlar zaten gibi ifadeler çok çirkin,yersiz olduğunu belirtmek istiyorum
Tam tersi müşteri bana arıza bilgisi versin ki hatayı çabuk bulalım müşterimizin işini çabuk görelim Fakat düşünsene herkes böyle düşünse biz servis yetkililerin işin içinden nasıl çıkarız? sayın kullanıcı ne güzel belirtmiş hatasını sonuçta hata var ortada ve ufak da olsa sonucuna katlanılmalı karşımız dakininde insan olduğunu unutmamalı hile! ye başvurulmamalı diye düşünüyorum.servis garanti dışı bile olsa elinde yedek malzemesi olduğu için uygun fiyat verecektir resimlere baktım cihaz korumaya geçmiş ve çıkış dirençlerini yakmış basit iki direnç değişimi olacak sadece.Bunun resmi masrafıda 10tl dir.
hatta bu gibi durumlar yüzünden biz yetkililerde zor durumda kalıyor mesela müşteri ekran alıyor kırık çıktı diye geri getiriyor ne yapmalıyız ya gerçekten kırık çıktı ise ama sizin böyle konuşmalarınıza şahit olunca ACABA? dememek elde değil yani masum vatandaşda zarar görüyor bu gibi durumlarda elimizi vicdanımıza koymalı garanti dışı olan cihazı garantili gösterip yaptırarak o ücretin şirket sahibine gireceğini unutmamalıyız...
saygılar sunarım... cihazda sorun devam ediyorsa belirtin ben yardımcı olurum size