4 kontaktör

Katılım
24 Eki 2015
Mesajlar
Puanları
Yaş
İyi günler, 4 kontaktör ve 4 zaman rölesi var. Zaman röleleri 3 saniyeye ayarlanır. Bunu yapmak için İLERİ tuşuna basılarak 1, 2, 3 ve 4 düğmelerinin devreye girmesi ve çalışmaya devam etmeleri gerekmektedir.
Ve sonra BACK komutu, 4 starter'i, sonra 3, 2 ve 1'i açar

Good afternoon, I have 4 contactors and time 4 relays. The time relays are set to 3 seconds. It is necessary to do so 1 so that starter, then 2, 3 and 4 are switched on by pressing the FORWARD button and they continue to work.
And then BACK the command, 4 turns on starter, then 3, 2 and 1.

Moderatör tarafında düzenlendi:
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
Elektrik tesisatlarında seçilecek kablo kesiti genellikle kullanılacak güce göre çekilecek akımın hesaplanması ile belirlenmelidir.
Good afternoon, I have 4 contactors and time 4 relays. The time relays are set to 3 seconds. It is necessary to do so 1 so that starter, then 2, 3 and 4 are switched on by pressing the FORWARD button and they continue to work.
And then BACK the command, 4 turns on starter, then 3, 2 and 1.
It's not clear enough what kind of circuit you want to do...

Yes . It's not clear enough what kind of circuit you want to do...Come on,I wonder , do you need a schematic ?

Forum istatistikleri

Konular
Mesajlar
Kullanıcılar
Son üye
mrterenky_

Yeni konular

Geri
Üst