İnternet kontrollü araç yapmak istiyorum

Katılım
11 May 2018
Mesajlar
6
Beğeniler
0
Puanları
1
Yaş
19
#1
İstediğim şey bir araç yapmak özelliklerine gelirsek;
(yapıcağım şey rc car boyutlarında)
25km/h civarı hareket edebilmesini istiyorum
görüntü alabilicek/gönderebilicek
ses alabilicek/verebilicek
kısacası internet kontrollü bir araç yapmak istiyorum fakat çok fazla bilgi açığım var. Yazılım konusu eyvallah o benim işim zaten fakat elektronikte biraz bilgiye ihtiyacım var tam olarak nereye bakıcağımı bile bilmiyorum yinede öğrenebilirim. Asıl zor olan ise aracın kaportasını, tekerini nasıl imal edicem ben. Vericeğiniz her türlü bilgiye ihtiyacım var yani.
 
Son düzenleme:

Ar-kur-Tek

Katılımcı Üye
Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
478
Beğeniler
396
Puanları
58
Yaş
44
#2
Eğer mekanik ve araçlar konusunda bilginiz yoksa ve tek kişilik bir araç istiyorsanız hazır platform alın (ATV gibi) bunu tercihen elektrikliye çevirin (içten yanmalı da olabilir ama motor üzerindeki kontrolünüz daha az olur tabi daha az uğraşırsınız oda avantajı) sonra bu platformun üzerine uzaktan veri alıp verme kumanda etme birimlerini aküple edin derim ben.
 
Katılım
11 May 2018
Mesajlar
6
Beğeniler
0
Puanları
1
Yaş
19
#3
Eğer mekanik ve araçlar konusunda bilginiz yoksa ve tek kişilik bir araç istiyorsanız hazır platform alın (ATV gibi) bunu tercihen elektrikliye çevirin (içten yanmalı da olabilir ama motor üzerindeki kontrolünüz daha az olur tabi daha az uğraşırsınız oda avantajı) sonra bu platformun üzerine uzaktan veri alıp verme kumanda etme birimlerini aküple edin derim ben.
çok önemli bir bilgiyi unutmuşum sanırım yapıcağım şey rc araçlar boyutunda :D, Aynı bir keşif aracı gibi düşünebilirsiniz
 

Ar-kur-Tek

Katılımcı Üye
Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
478
Beğeniler
396
Puanları
58
Yaş
44
#4
O zaman 1/5 -1/10 hazır araç alıp onu internet üzerinden kontrol edilebilir yapın bence.Mekaniktir şaşidir uğraşmazsınız.Sadece kontrole odaklanırsınız.

Yoksa RC araç dünyasına hakim değilseniz araç toplamaya kalkarsanız astarı yüzünü geçer.
 
Katılım
5 Eki 2011
Mesajlar
372
Beğeniler
109
Puanları
18
Yaş
38
Konum
Ikitelli OSB
#5
çok önemli bir bilgiyi unutmuşum sanırım yapıcağım şey rc araçlar boyutunda :D, Aynı bir keşif aracı gibi düşünebilirsiniz
Hazirlarilari var markasini hatirlamiyorum ama google la int controler rc car yaz arat bulursun kafan agrimaz zaman dan da tasaruf edersin
 
Son düzenleme:
Katılım
11 May 2018
Mesajlar
6
Beğeniler
0
Puanları
1
Yaş
19
#6
arduino ve bi kaç elektronikle elektronik öğrenmeye başladım bile gayet zevkli geldi :D. Yardım etmek isteyenler için şuan sorunum olan şey motor. Bana motor önerebilicek var mı redüktörlü motor arıyorum ama hangisi ihtiyacım olan bilmiyorum. Bana hızlı güçlü bir motor lazım uygun fiyatlı 25km/h hız almak hedefim
 

Ar-kur-Tek

Katılımcı Üye
Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
478
Beğeniler
396
Puanları
58
Yaş
44
#8
arduino ve bi kaç elektronikle elektronik öğrenmeye başladım bile gayet zevkli geldi :D. Yardım etmek isteyenler için şuan sorunum olan şey motor. Bana motor önerebilicek var mı redüktörlü motor arıyorum ama hangisi ihtiyacım olan bilmiyorum. Bana hızlı güçlü bir motor lazım uygun fiyatlı 25km/h hız almak hedefim
Bunun için Teker çapı ve rüdükte oranını bilmek lazım.
 
Katılım
11 May 2018
Mesajlar
6
Beğeniler
0
Puanları
1
Yaş
19
#9
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
497
Beğeniler
64
Puanları
8
Yaş
50
#10
RC arabaların en basiti bile 40 km/h yapıyor zaten. Kafaya takmaya gerek yok. 1/5 araçlar büyük ve ağırdır. Ayrıca parçaları da pahalıdır. Ama içi büyük olduğu için her tür elektronik vs. koymak mümkündür. Motorları ort. 200 usd, ha keza ESC üniteleri 220 usd gibi fiyatları vardır. İnternetten kumanda etmek istiyorum demişsiniz. Bunun en kolay yolu heralde androit cep telefonu alıp araca takmak olacaktır. Bu iş için de programlama bilmek gerekecek. Aliexpress gibi yerlerde bu işler için hazır gsm modülleri var. Bu iş masraflı olacaktır...
 

Benzer konular

Sponsor Bağlantı

Forum istatistikleri

Konular
100,823
Mesajlar
709,071
Kullanıcılar
377,507
Son üye
Memetsdaszxzxz

Yeni Konular

Üst