Elektrikli Otomobillerin Geleceğinin İrdelenmesi

Doğru. Fakat bir ticari kıymeti yok. 1 litre batarya 1 litre dizel yaıt enerjisine erişinceye kadar işe yaramaz.
 
Otomatik sigorta bulunduğu devreyi yüksek akım ve kısa devre akımlarından koruyan bir anahtarlama elamanıdır.
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
Tek şarjla 800 km gidebiliyor tam yükle neden ticari bir değeri olmasın?Ama şuna katılıyorum elektrik li otomobil ve kamyonlar bence benzin ve mazot luların yerini alana kadar daha çok uzun yol var
 
Belki yüksüz veya düz yolda gidebiliyordur. Yutubda izledim normalde 80 km mesafesi olan elektrikli motosiklet yokuşta kısa sürede aküyü bitiriyor.
Neticede enerji korunumu gereği performans düşük oluyor.
300 km mesafesi olan bir araba dümdüz yolda 70 km sabit hızla1000 km de gider.
Elektrikli araçların bir handikapıda kalorifer. İçten yanmalı motorlar kalorifer için enerjiyide atıl ısıdan elde edebiliyor.
 
Son düzenleme:
Belki yüksüz veya düz yolda gidebiliyordur. Yutubda izledim normalde 80 km mesafesi olan elektrikli motosiklet yokuşta kısa sürede aküyü bitiriyor.
Neticede enerji korunumu gereği performans düşük oluyor.
300 km mesafesi olan bir araba dümdüz yolda 70 km sabit hızla1000 km de gider.
Elektrikli araçların bir handikapıda kalorifer. İçten yanmalı motorlar kalorifer için enerjiyide atıl ısıdan elde edebiliyor.
Klimalar nasıl çalışıyor? Bunlarda da klima vardır mutlaka. Bence de elektrik li motor lar araçlar için çok uygun değil ama hibrid denilen hem benzin ve hem elektrik le çalışanlar daha uygun olacak tır.
 

Forum istatistikleri

Konular
128,215
Mesajlar
915,867
Kullanıcılar
449,996
Son üye
Serhan10

Yeni konular

Geri
Üst