Aksa 800 kva jeneratör arizasi n'olabilir?

arkadaslar bu sorun govarnör yada manyetik pıkaptanda olabılır . actuator gaz acmıyor olabılır... jeneratör tek adımda bu yuku kaldıramıyor olabılır..
 
Topraklama ölçümü ister endüstriyel bir tesis ister bir ofis binası olsun her işletme için kritik bir öneme sahiptir.
Zaman rölesi bir diğer ifade ile zaman saati adı verilen sistem süresi belli olan bir aralıkta araya girmesi veya çıkması amaçlanan elektrik sisteminin kontrol edilmesinde kullanılmak için tasarlanmıştır.
Yakit filitresini degistirip hava filitresini kontrol ederseniz sorunu cozersiniz. Motorun herhangi bir yerini sokmenizi tavsiye etmem.
 
arkadaşlar jeneratörün bir fazındanda fazla akım çekildiğinde jeneratör stop ediyor.fazlar eşit dağıtılmamış olabilir.ama büyük ihtimal altarnatörden değil motorda bir sorun vardır ki.bu sorunda yakıt sistemiyle alakalıdır filtrelerin değiştirilmesi ve mazot pompasının bakımının yaptırılması gerekir.
 
Öncelikle dizel makina kaç devir ise o devirde dönmek durumundadır amper 800A ise dizel 1200A kadar devir kaybetmemelidir.eğer devir kaybediyorsa governör arızalanmış yada ayarları ile oynanmış olabilir.governör sağlam ise mazot pompası ve enjektörlerde bir sorun olabilir.Makina kaç silidirli ise yanma odası sıcaklıkları kontrol edilmeli ve birbirine yakın sıcaklık değerleri okunmalıdır.Jeneratör yüklenmeden gerilim oluşturuyor ise ve gerilim sabit ise ikaz kartı sağlam demektir.Arıza mekanik sistemde gözüküyor.
 
makine cummins se ,, efc (elektrik fuel control) governor de sorun oluyor..
 
ya burası şirketlerin rekalm yeri olmamalı sorulara cvp verek diğer arkadaşlarında konuyla ilgili bilgilendirilmesi gerekir burası sanki ticari bu platform haline geliyor bu şekilde cvplar olunca.
ltf şiketinizi ve cep telefonunuza yönlerdirmek yerine en azından çözüm yolunu veya sebebini söyleyin.
 
buna benzer bir arıza benim başıma geldi. 1100kva lık jenaratör. 130 kwa lık motoru çalışırken duruyordu. aynı şekilde frekans ve düşük voltaj hatası veriyordu. hava filtresini değiştrince herşey normale döndü.
 
164 kva lik jeneratör otomatik devreye girmiyor.kumanda panosundaki şarj lambası yanıyor arıznın sebebi ne olabilir
 
arkadaşlar çözüm jeneratör kontrol modülü deep sea 5220 modüle bilgisayarla bağlanıp frekans ve voltaj uyarı limitlerini biraz daha düşürerek yaptık aslında kesin çzüm değil ama ne yapalım motor elektronik olunca fazla kimseyede kurcalatmadık ingiltereden deep sea electronic ten modülün bağlantı adaptörünü satın aldım 200 euro civarına geldi programı kurdum bilgisayara modüle bağlandık ayarları biraz daha açtık şimdi makina ilk demeraj yükünü kaldırıyor şimdilik sorun yok gibi ilginize teşekkürler
 
sanırım hepiniz şaka yapıyorsunuz ne olduğunu bilmediğiniz bir makine hakkında yorum yapmak çok enteresan
bunu bir defa yazacağım çünki afganistana senkrona gitmek için hava alanındayım
1-800 kva jeneratör motru nedir mtu mu cumminsmi ?
2- cummins ise emisyonu nedir euro 1 mi euro 3mü
3- motor eski nesil wta 27 g2mi g3 - yata kt38 mi yoksa yeni nesil QST- QSK Sserisimi

şimdi bunları belirtirseniz ve yükün karektestiriğini sanırım yardımcı olabilirim

ama 800 amperde kalkış eğer euro 3 emisyonlu bir motor ise çok çok iyi
qst serisi ise zatenn size impower lazım sizde kimse impoweri vermezde satmazda css bağlantısı lazım

yakıtı pompayı kimsye kurcalatma onlarda commonreil pompa var ilk yakıt basıncını sağlayan pompanın arıza yapması zor gibi
eğer qst serisi ise yakıtsız çalıştırdı iseniz bir ihtimal yakıt transfer pompası var 2 adet onlar zarar görmüş olabilir vb vb
yani meseleyi anlamak için bilmek lazım makinenin cinsini cibiliyetini


şimdi 5210 için usb 800 almanız gerekmezdi bulurdunuz bir yerlerden ama tabi yararlı bir alet fakat 75 60 tan sonra direk usb ile bağlanacak deepseaların 800 serisi
 

Forum istatistikleri

Konular
128,217
Mesajlar
915,885
Kullanıcılar
450,000
Son üye
ozproje46

Yeni konular

Geri
Üst