3 fazlı asenkron motor gövdesi

ilkerzturk

Üye
Katılım
11 Ocak 2023
Mesajlar
1
Puanları
1
Yaş
25
Arkadaşlar selam,

3 fazlı asenkron motorların gövde kısmının neden tırtıklı bir yapıda üretildiğine dair bir soru aldım, araştırdım fakat sadece motoru soğutması için o şekilde üretildiğini buldum, cevabı söylediğimde doğru yanıt olmadığı söylendi, sebebi nedir bilen yardımcı olabilir mi?

Teşekkürler.
 
Topraklama ölçümü ister endüstriyel bir tesis ister bir ofis binası olsun her işletme için kritik bir öneme sahiptir.
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
2.3. ve 4. Mesajların yazarları Hocalarima teşekkür ediyor, yeni konu acmaktansa bu konunun devamı olabilir diye düşündüm. Dış gövdesi silindirik değilde kare olan asenkron motorların avantajları nelerdir ? Saygılar..
 
2.3. ve 4. Mesajların yazarları Hocalarima teşekkür ediyor, yeni konu acmaktansa bu konunun devamı olabilir diye düşündüm. Dış gövdesi silindirik değilde kare olan asenkron motorların avantajları nelerdir ? Saygılar..
Bunlar düşük devirli , çoğunlukla da frekans konvertörü ile sürülen motorlar . Soğutma havası bunlar için daha değerli hatta gerekirse cebri soğutuluyor . Bu noktada pervane havası bütün motoru yalayarak devam ediyor kare motorda. Hava boşa gitmiyor .
 

Forum istatistikleri

Konular
128,191
Mesajlar
915,726
Kullanıcılar
449,961
Son üye
omr70

Yeni konular

Çevrimiçi üyeler

Geri
Üst