Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
bu arada hatırlatmak isterim ki sürücü girişinde oluşacak harmonic senin ölçümünde doğru olmayan rakamlar göstermesine sebep olabilir. Sapıtık rakamlar görmek mümkündür..
hayır olacağını düşünmüyürum. Zaten sürücü sisteminde şebeke frekansı üzerinden oynama yapılamayacağı için DC bara vardır. Sürücü ile frekansı değiştirsen bile şebeke frekansına etkide bulunmuş olmazssın.
dizel jeneratörde su radyatörde ve devir daim yaparak soğurma işlemini gerçekleştirmektedir. Kullanılan yağ ise silindirlerdeki emme basma sonucu oluşabilcek aşınmalardan korur.
fazladan pay bırakmak her zaman mantıklı olanıdır. fazlası olsun eksiği olmasın mantığı.. Özellikle OG kablolarda çekim sırasında, başlık sırasında olabilecek olumsuz durumlar düşünülüp pay bırakılmalı.Düşünsenize bir OG kablo çekiyorsun emek ediyorsun aaa yetmedi ek yap..hoşunuza gidermiydi...
EVET ANALİZÖR arkadaşın cevabı doğru ben yanlış yapmışın. Bir k harfinin gazabına uğradık. Birde empedans diyagramını oluştururken 1/ die almayı unutmuşum. Hocam bir başka yol ise empedans diyagramı çizerek XL ve XC nin paralel empendası R ye eşit olacaktır. Bu yoldanda çözülebilir. Saygılar..
Arakadaş almış ya. Sakin olun arkadaşlar. ABB ACS 800 de kara kıldık diyor..Ortalığı birbirine kattın ali.. :D en kısa zamanda ne verim aldınız cihazdan bizede bildirde herkes huzura ersin :)))
Arkadaşım ben biraz araştırma yaptım.Grundfos motorun kılavuzlarına göz attım P2 terimini output power olarak yazıyor etikettede var.Yani sistemin pompa diye Pump baş harfi koymuşlar dicem ama kılavuzda ise pompa tiplerinde böle bişiy göremedim.Buyur bide sen bak.Umarım yardımcı olur. Kolay...