Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Sew eurodrive bende kullandım fakat çok üst segmentte sürücüler onlar. servo motorların kontrolü için kullanıyorduk otomasyon panolarında. bize daha ucuz yollu birşey lazım. omronlar hakkında araştırma yapayım fiyatları uygun diye duymuştum
bir mesajda arkadaşımızın da dediği gibi, izole bant yerine daha sağlam bir şekilde ek yerlerinin korunmasını sağlamanızda fayda var. yağmur kar derken zamanla deforme olup kısadevreler olacaktır diye düşünüyorum bende. iyi gece onları çalmak akıllarına gelmiyor milletimizin :D yoksa çoktaaaaan...
Yok biz Hırdavat,kompresör ve istif makineleri üzerine çalışıyoruz. Vinç imalatı yaptırdığımız bir firma vardı kocaelinde fakat adamlara ulaşamıyoruz. Tahminimize göre iflas ettiler.(Piyasanın altında fiyatlara çalışıyorlardı,dayanamadılar)
Ben sadece motorun ilk kalkıştaki ani hızlanmayı bir...
Merhaba herkese iyi günler..
Bir müşterimize sattığımız vinç için yükte yada boşta ani kalkış ve ani duruşları önlemek amaçlı sürücü kullanmak istiyoruz. Müşteri Oto tamircisi ve özellikle araç motorunu vinç yardımıyla yerinden çıkartırken ilk kalkışlarda yavaş hızla hareket etmesini istiyor...
1- Hayır vermiyor. o Endüktif güç motor sargılarının oluşturduğu manyetik alandan dolayı boşa gidiyor.
2-Kompanzasyon yapılmasının sebebi Kondansatörlere enerji depolayıp bir nevi boşa giden Endüktif gücü dengelemek için kapasitif güç veriyor. CosFi'yi 1.00 a ayarlamak için dengeleme yapıyor...
Eğer elektrik alanını seçeceksen;Öncelikle proje okumasını projede gösterilen devre elemanlarını ve özellikle PLC MOTOR OTOMASYON konularına ağırlık vermenizde fayda var.Arkadaşların da dediği gibi diyelim ki elinize bir motor ile ilgili döküman aldığınızda bunun ingilizce olduğunu da varsayarak...
şimdi mantıklı düşünürsek, geceleri işletmede çalışan pek birşey yok. o yüzden aydınlatmalar çalışıyor sadece, bu da kapasitif yazdırıyor.endüktif çeken çalışan birşey olmadığından dengeleyemiyor. benm düşüncem bu yönde. bence yapman gereken kapasitifi düşürmek için kondansatör sıralamasını...
yazın aydınlatmaların balastları da aşırı ısınmadan dolayı baya kapasitif yükleniyor bende sorumlusu olduğum tesislerde bunun farkına vardım. Ş reaktör olayını ben çözemedim zaten
arkadaşım sanırım okuduğun üniversitenin ve bölümün,okumayan arkadaşların aynı uzanamadığı ciğere mundar diyen kediler gibi 2 yıllık mı ? sınavsız geçiş yaptınız önlisans kolay gibi ifadelerle seni okumaktan soğuttuğunu düşünüyorum.Çünkü bana da aynı şeyleri yaptılar. daha ilkokuldan zor mezun...
Dostlar sorunu çözdük. trafocu01 arkadaşın da dediği gibi motordan kaynaklanıyor. daha doğrusu salım arkadaşın dediği gibi ''sıvı seviye kontrol rolesi her ne kadar düzgün ayarlansa dahi yinede rutubetten sistemi susuz olarak devreye soktugu gözleniyor.'' olay bundan ibaretmiş. sorunu pompayı...
Araba marka model ne olursa olsun tasarruflu ve devirli kullanmak için vites 2500 3000 devir arasında değiştirilmeli diye biliyorum. bir üst vitese geçildiğinde devir düşecektir. tekrar 3000 e geldiğinde yine bir üst vitese geçilir. arabanın viteslerini sıralamak gerekirse ;
bize direksiyon...
Yok sorun tekrar ediyor. 10 15 dakika gibi bir süre dalgıç motorları su pompalayıp ardından termik röle devreyi kesiyor. termik röleyi resetledikten sonra tekrar devreyi açıyorum yine dalgıç motorlar su pompalıyor ve yine 10 15 dakika çalışıp termik devreyi kesiyor.....termik röle 4-6, motor...