Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
sedat sagol blader... en son klamyı indirdim cıhazı gazını boşaltım içine bazınclı azotla süpürdüm borunun kırık oldugu bolgeyi onardım uzun süre vakum yaptım. sona hasas teraziyle gaz verdim diş ünitedeki kartaki lehim catlagi ben dahil üç tane kartçi görmedi bunlarda piyasadaki en...
arkaşim klimanın kartı arızalı.... kart tamirinden iyi anlıyan brine göster... aynı sorun bende yaşadım.... benim kart tamirçim sorunu cozemedi....başka bı arkadaş arıyom ona göstercem.
benim aklıma benzin pompasına giden koblo soketinde bulunan pompa motorun artı ucunu bir kontak röle geçirmek kontak roleyi tetiklemyi lpg valf ınden almak yanlız bur role gecikmeli olarak girmesi ve enerji kesilince kendini resetlemsi gerekiyor. devreyi nasıl yaparım şemasını bilen...
atiker marka lpg taktırdım aracıma. iki kez yakıt pompası arızalandı. sebebi pompada sürekli enerji olası. lpg devreye girdikten kısa bir süre sonra yakıt pompasının enerjisini nasıl kesebılırım. ilk marja bastığım devre girmesi lazım otamatık. ......... bu konuda bılgi sahibi olan varsa...
sağol adaş verdiğin bilgi işime cok yaradı teşkkur ederim adaş..... iç ünite kartını soktum dış fanı kontrol edecek bir röle göremedim. iç ünite boru ve ortam sensörleri değiştirdim diş üniteyi ulaşmak biraz zor. uzun merdivene ihtiyacım var sanırım.....
klimam soğutmada herşey normal. sorun ısıtmada iken . ısıtmada dış ünite fanı calışmıyor. bir sure sonra dış ünite termik açıyor ve dış ünite duruyor ne yapmalıyım.