Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
motorda sürekli kontrol şart ters durumda olan sana oluyor ben artık alıştım sinirlenmiyorum bile yola devam ediyorum, beyinde en ufak yer bile işgal etmiyorlar o kadar alıştım
nasıl bir kompresör bazılarında stop anında basınç hattını boşaltarak bi sonraki starttaki ataleti azaltmak için yapıyor bunu, motorun kitlenmesini önlüyor yani
motorlar eşdeğer ise ve şase sağlamsa problem olmaz bence motorlara girmeden önce termik şalter koymayı unutmayın motorun biri devreden çıktığında neler olacağını hesap edin ama elbet birgün o olay gerçekleşecektir, 2 termik şalterin kapalılarından geçerek stobu tamamlarsınız biri çıktığında...
kublaj trafo çıkışlarında jeneratör çalışma durumu için hatları birleştirme amaçlı oluyor şimdiye kadar gördüğüm, yani 1 in çıkışıyla 2 yi paralelleyip tek jeneratörden aydınlatma vs kritik ihtiyaçları tesis genelinde tek jeneratörden karşılamak için
hermetik tipte bi yıkama yapıyorlar, birde civataları yoklamışlardı gevşeklik var mı diye extra bir şey yapılıyor mu acaba, daha önce çalıştığım bi tesiste böyle olmuştu. hücrelerin açma sürelerini vs test te ediyorlar gerçi ama o bakıma girer mi bilmiyorum
trafo girişine watlı düşük omajlı bi direnç atarsanız düşürebilirsiniz gerilimi düşük güçlüdür kart beslemesi gibi görünüyor. Kartı nereden temin ettiniz acaba bana da lazım bu karttan, marka verebilir misiniz