Kullanıcı hatası olmayacak bir durum bu. Garantiden çıkmış olsa bile Firma tüm masrafı karşılaması gerekir. Ama siz beklemeden kazanı yere indirmişsiniz o yüzden işiniz zor. Kazanın değişmesi şart.
Kullanıcı hatası olmayacak bir durum bu. Garantiden çıkmış olsa bile Firma tüm masrafı karşılaması gerekir. Ama siz beklemeden kazanı yere indirmişsiniz o yüzden işiniz zor. Kazanın değişmesi şart.
Geçmiş olsun, su almadığından program baslamayip reziztansin da devreye hiç girmemesi gerekirdi. Maalesef firmayla temasa geçmeniz bir şey kazandirmaz diye düşünüyorum, bilindiği gibi bakanlığın firmalara şart koyduğu süre 2 yıldır.
Kullanım hatasından kaynaklanmayan üretim hatası olan yangın çıkarma tehlikesi bulunan bu tipte bir çok arızada arçelik/beko firması tüm masraflarını karşıladı. Tamamen yanan eski makinede ise en düşük yeni modelle değişim yapıldı. (1,5 yıl yetkili serviste çalıştım.)
Önce firmanın müşteri temsilcisi ile iletişime geçin netice alamazsanız bulundugunuz ilin tüketici hakem heyetinden mutlaka lehinize sonuç çıkacaktır !
presostat denilen bir aparat bu işi yapıyor. kazana yeterli su dolduğunda presostat içindeki kontaklar yer değiştirerek makineye yol veriyor. sorun bundan kaynaklamış olabilir.
bir de şu var benim eski makinenin kılavuzunda tahliye hortumunun yıkama sırasında mutlaka makinenin arkasındaki kelepçeye takılı olması gerektiği yazıyor. bu hortum bir şekilde aşağıya düşmüşse bu sebepten su kendiliğinden boşalmış olabilir. ama bu durumda presostatın devreye girip makinenin normal çalışmayı durdurup arızaya geçmesi gerekirdi..
eski makinelerde durum böyle. yeni modellerde durum nedir bilmiyorum.
15 yıllık bir makinenin kullanıcısı olarak cevapladım.