Şu şekilde, sürücü hatayı algılayarak motoru durduruyor fakat bir süre sonra sürücü motoru tekrar devreye almaya çalışıyor ve kayışı zorladığı için koparıyor. Sürücünün hatadan sonra motoru tekrar otomatik devreye alması normal midir?

Cevabınızdan ötürü teşekkür ederim.
Fakat demek istediğinizi tam anlayamadım biraz açmanız mümkün mü rica etsem?

Cevabınızdan ötürü teşekkür ederim.
Dişli sistemini kontrol ettireceğim. Sorun orada gözüküyor gibi bakalım.
Üstadım belki de sürücünüzde belli bir sıcaklık ya da bekleme süresi sonrası kendisini resetliyordur ve tekrar sisteme giriyordur normal de tehlikeli bir durum bu mevzu bahis geçen olay belki de parametre olarak arızası vardır.Durumla ilgili geri dönüşlerinizi merakla bekliyorum :)
 
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
Elektrik tesisatlarında seçilecek kablo kesiti genellikle kullanılacak güce göre çekilecek akımın hesaplanması ile belirlenmelidir.
Merhaba arkadaşlar,
Üzerine tartıştığımız konu ile alakalı, motor akımını öçtüm sorun yokmuş. Sonrasında motor etiket parametrelerini kontrol ettim 940rpm motoru sürücüde 1400 de çalıştırınca böyle bir sorun oluşmuş sanırım. Düzeltmeyi yaptım ve şu ana kadar her hangi bir problem olmadı. Günlük olarak kontrollerimi sağlıyorum.
Bu konu da bana değerli fikir ve görüşlerinizi paylaştığınız için sizlere minnet ve teşekkürlerimi sunuyorum. Sağlıklı ve huzurlu bir çalışma hayatı dilerim. İyi çalışmalar...
 

Forum istatistikleri

Konular
128,133
Mesajlar
915,304
Kullanıcılar
449,849
Son üye
cagan20

Yeni konular

Geri
Üst